måndag 31 augusti 2009

The most desperate man alive...


Jag är så stor och viktig.
Jättestor och jätteviktig. Styr hela världen.
JAG STYR HELA VÄRLDEN HÖR NI DET!
Snäääääääääääällllaaaaaaaa lysssssssna!!!!!!
Men svara dåååååå! NUUUUUUU!
Jag fläker ut hela mitt liv för er.
Kastar mig mellan evig lycka och astma.
Ångestattacker och bögskämt.
Tigger uppmärksamhet dag som natt!
SEEEEEEE MIIIIG!!! Men seeeemig då!!!

Visst är det inte patetiskt att som vuxen människa tro att men är kung av universum för att man har en blogg som lockar till sig kåta fjortisar?
Visst? Visst? HÖR MIG NU!
Visst är det inte det? Eller hur? Säg nu att det är jättecoolt att som vuxen man ha en desperat fjortisblogg som handlar om att knulla ICA-brudar och att supa för att döva ångesten?
SNÄLLA SÄG NU! BEKRÄFTA MIG!!!

Eftersom ingen annan svara gör jag det själv. Jag är kung. JAG ÄR DET. AV ALLT.
UNIVERSUM. Bara så ni vet.

Nej, nu måsta jag gå och supa ned mig och få lite fjortisbekräftelse i chatten så att jag kan förtränga vilken misslyckad, arbetslös, ensam liten patetisk kåtgubbe jag är....

1 kommentar:

  1. ja ja..du e bäst och vi e alla så jätte kåta..
    MWAHAHAHA

    SvaraRadera