söndag 16 augusti 2009

Nimfraud - Mäster Motsägelsefull


Från "Snillen Spekulerar" 090815


07:22 Nimfraud: Men sen började jag fatta att hon var svårt mentalsjuk
07:22 Nimfraud: Hon lider ju av assvår borderline
07:23 Nimfraud: I deras värld så är alla dumma emot dem. De gör saker de inte kan se själva och tror att andra har gjort det mot dem. Fy fan, stackare
07:25 Nimfraud: Hellre psykopat än borderline. För jag har ju verkligen inte borderline och är heller inte mentalsjuk, det har jag aldrig sagt! Kolla HÄR om ni inte tror mig!
07:25 A.S: Ja, han är riktigt snäll också
07:25 Nimfraud: Grymt äcklig sjukdom
07:36 Nimfraud: Nu ska jag ta bort alla hennes kommentarer och bara spara hatet mot henne.

4 kommentarer:

  1. Hahaha, så rätt! Hur kan folk ens tro på ett endaste ord som kommer ur idiotens mun? Det är för mig en gåta.

    SvaraRadera
  2. Haha!

    Precis vad jag sagt. Den där figuren har ju svårt att hålla reda på all skit han skriver.

    Tack för inlägget.

    SvaraRadera
  3. Han är mytoman!
    Det tror jag är den samma diagnosen på miffot.

    SvaraRadera
  4. Hellre borderline än vidrig mytomanpsykopat.

    SvaraRadera