lördag 8 augusti 2009

Summering


11:15 Nimfraud: Tjaaaaaa Nimfrååååååddd hääärr
11:16 Charlotte: Åhhhh du gör mig så kåt, mina två pressade lingon på en strykbräda blir helt hårda
11:17 Nimfraud: Aaaaawwwwwww
11:17 Fröken Ärthjärna: Jag vill ha dig Nimfrådd. Jag är skär i dig! Mjau!
11:17 Nimfraud: *fnizz* jag vet.
11:19 Tramza: Jag är en algerisk kille på 13 jordsnurr. jag vill va som du nimfrådd. be a bitschmaggnett! Du e sååå cooovl!
11:21 Nimfraud: Coolast av alla faktiskt.
11:24 bombade bruden: jag har läst en bok en gång så vi har så mycket gemensamt Frådd. du och jag liksom. sen gillar jag å lära mig saker. nu kan jag knyta skorna själv...nästan i all fall.
11:26 Nimfraud: Jag har läst två. Pellefant och Aja Baja Alfons Åberg. Dubblett så många så tro inget...
11:26 Fati: Åhhhh frådd. Spagettiiiiiiiii i lööööv uuuuu
11:27 Nimfraud: Jag vet *fnizz*
11:27 Nimfraud: Nu ska det göras barn. Ses på privatchatten charlotte..så kan vi låtsas att vi tar varann på grejjen!
11:28 Charlotte: Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2 kommentarer:

  1. Nimfraud: Jag håller med dig i allt du säger och gör, vill absolut inte göra dig sur. Jag vill så gärna knulla med dig så jag vill inte riskera att få dig att tappa ditt humör. Jag lovar, du kan få mura in mig i din källare som Josef Fritzl, bara jag får behaga dig!

    SvaraRadera
  2. Naaaaawwwwwwwwwwwwwwww....Du är det bästa köttet Charlotte...det bästa KÖTTET!


    KYSS

    SvaraRadera