lördag 15 augusti 2009

Nimfraud, elakast i sandlådan!

Hallå mina blodpuddingar!

Idag är planen att vara så jävlig som möjligt, ni tycker ju att jag är så jävla fräck då. Jag ska nog hitta mig en litet barn och sparka lite på. Förlöjliga ungjäveln och så får ni hejja på. Jag är lite för självupptagen (är megaloman som ni vet) så jag inser inte själv hur pantat det är att göra sådana här grejer men att ni, mina frugor, tycker att det är coolt får mig bara att fortsätta så kom igen. Ge mitt ego en boost även om jag inte behöver det.

Vet ni vad? Jag känner mig coolast, störst, snyggast och bäst i hela världen när jag får små glin att gråta. HAHAHAHA! Jag ska fan gå tillbaks och sparka lite mer på ungen när han ligger där och grinar för jag är så jävla jävla fräck. Och ni hurrar för mig! Yeah, Nimfraud the fucking master of the world.

Jo och kan ni sen chatta med mig om hur jävla fräck jag är så blir jag ändå gladare och kanske väljer någon av er som får suga av mig privat i chatten.

2 kommentarer: