tisdag 4 augusti 2009

Förlåt.


Hmmmm...jag vet inte riktigt hur jag skall säga detta. Ni kommer att bli så besvikna. Men inte lika besvikna som jag när jag insåg att jag hittat på alltihop i mitt sjuka huvud...
Ok, here it goes...ni vet dejten jag lottade ut med farbror Barbro härom veckan? Den som så många av er velat ha. Som ni skrivit ångande kärleksbrev om frustande flodhästar och skickat in heta nakenbilder på er själva för att vinna...

Alltså, it may come as a shock to you. And I'm so sorry. But it was all a lie. Ett ljug. Buffel och båg. Jag ville känna mig tuff när jag satt här ensam i min lilla etta i Alby och därför låtsades jag att jag kände honom/henne. Min dröm är ju faktiskt att en dag få komma nära Barbro. Men det ser ut att förbli en dröm. Det senaste besöksförbudet gör i alla fall drömmen lite svårare att förverkliga...

Och nej förresten, det var inte farbror Barbro som satt på chatten och gossade med er alla de där nätterna. Det var jag. Eller, rättare sagt den som låtsas att den är jag. Dubbleljug kan man säga. En riktig blåsning.


FÖRLÅT.


ps. Bilderna ni skickade med behåller jag. Det är lugnt eller hur?

2 kommentarer:

  1. Åh så upprörda och förvånade vi alla är. I alla fall jag har alltid trott att just du är du och att det du berättar är helt sant. Och då menar jag verkligen helt sant. Allt.
    För det händer ju alla, alltid, att det bara ramlar in kärlekskranka människor i ens hall. De följer troligen med morgontidningen i brevinkastet.
    Så jag är himla glad att jag får läsa om allt som händer i ditt liv. Nästan lika spännande, men bara nästan, är bloggaren med ett snarlikt namn. Dock verkar han sakna humor.
    Såvida inte personen ifråga tokskrattar när inläggen skrivs. Så kan det ju också vara.
    Men det här är sajten som får mig att skratta högt. Tack.

    SvaraRadera
  2. Tack själv. Bara så du vet finns det aldrig någon anledning att tvivla på min ärlighet. Allt är sant i den här bloggen. Utom Barbro då. Men annars pure honesty!

    KYSS

    SvaraRadera