tisdag 18 augusti 2009

Kött på ICA


Var ner till ICA.
Köpte en sej. Och en purjolök.
Så lämpligt.
För vad tror ni jag träffar jag på vid chipshyllan om inte ett fruntimmer!
Med pattar och allt!
Jag tittade djupt in i hennes vattniga blå och sa:
Hävv ju finssisd jår läsk?
Do jo vant to bju på läsk? , svarade hon
Naj, I wannt jo to finiss den jävla läsken så vi kan gå å knulla, sa jag.
Okaj, sa kärringen.

Sen åkte vi till hennes hotell . Hon bodde på Formule 1. Där bäddas det med papplakan. Hon var från Burträsk. Gillade smisk med gråsej som fan. Inte så mycket purjo. Men det fick hon ändå. Det var härligt.

KYSS och smisk på er! HOPPAS ATT NI HAR EN SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖN kväll...

4 kommentarer:

  1. Hm...den där bilden kan jag placera på kartan :)
    Och du...jag trodde det var du och jag nu. Så går du och smiskar någon annan med min purjo *snyft*

    SvaraRadera
  2. Det räcker nog åt dig också Stumpan skall du se! There is lots of Nimfraud to go around!

    SvaraRadera
  3. Va Huskatt? Varför kan du men inte jag placera bilden?
    Har du och Nimpan redan varit där?
    Utan mig?
    Buhuhuhu

    SvaraRadera
  4. Jönköping, tog det på "gång bron" till Elmia-mässan :) Och visst har jag varit där :)

    Du Nim...jag kräver lydnad! Du är min. Sluta nu omedelbart upp med att jöka på andra dumskallar!
    Det finns bara en dumskalle som är god nog åt dig, och det är JAG! :)

    SvaraRadera