lördag 15 augusti 2009

SNILLEN SPEKULERAR IGEN


[12:07] A.S: Nimfraud!
[12:07] Nimfraud: Hej min fru! Min egen dörrmatta i cyberrymden.
[12:07] A.S: Åhhhh
[12:07] Charlotte: hhhhhej
[12:07] Nimfraud: Där är du ju C, mitt allra bästa internetluder!
[12:08] Charlotte: Ja här är jag ju. Always at your service. 24/7.
[12:08] Nimfraud: Vill du att jag skall slita av dig håret och ge dig en härlig golden shower?
[12:08] Charlotte: AAAawwwww...ja..snälla. Spaaaagettiben får jag nu.
[12:08] A.S : Vet du, Oh store Nimgud, jag hittade en bild på Facebook på tre brudar som du hatar. Visserligen har de inte varit härinne på länge men det spelar ju ingen roll. Jag tycker att det är så skönt när vi hatar tillsammans, kan vi inte göra det? Det känns liksom som om vi kommer närmare varann.
[12:08] A.S: Det är så myyyyysigt! Det är ju det enda mys jag får i mitt patetiska liv dessutom.
[12:08] Nimfraud: En bild på alla tre?
[12:08] Charlotte: Ja alla tre bloggarna, du vet vilka
[12:08] Nimfraud: De är alla pundarhoror och skabbluder.
[12:09] Delirium: De borde tvätta sig med lut
[12:09] Nimfraud: Alla 4. Det finns en till.
[12:09] Nimfraud: En har knullat i TV. Det skulle jag aldrig göra. Delta i nätknull och gruppavsugningar på en chatt så gott som varje dag och utnyttja förvirrade kåta småbrudar via en blogg är minsann mycket bättre. Tycker ni inte det?
[12:09] A.S: Jo. Mycket bättre. Bäst. Allt du gör är perfekt. Fy fan för att ligga med någon man är kåt på medan kamerorna filmar hur det rör under täcket. Tacka vet jag misshandel, hot, lögner och att sitta och kåta sig med småtjejer på nätet. Du är bäst Nimfraud. Är X förresten den fjärde?
[12:09] Delirium: Eller som vi brukar säga "om inte lut inte hjälper får de tvätta sig med eld."
[12:09] Nimfraud: En är heroinisthora. Hoppas hon dör.
[12:10] Nimfraud: En är en fitta som inte kan få ****** med en man som jag gav tips till. Plötsligt blev hon sne av en anledning som ingen förstod. Hoppas att hon får aids och dör.
[12:10] Nimfraud: En är en tragisk mångbarnsmorsa. Hoppas hon dör i en bilolycka.
[12:10] Nimfraud: De fyra är de.
[12:10] Nimfraud: Fattar ni vad patetiskt! Att ha flera barn! Och att vilja ligga! Vad löjligt!
[12:11] Mina: Tragiskt ju, de kan ju inte leva i verkligheten. Som du gör Nimfraud. Du är verkligen verklig! På alldeles riktigt!
[12:11] Nimfraud: Precis! Att vara en uppdiktad fängelsekund över 30 utan vare sig vänner, familj, barn, jobb eller något annat att göra än att sitta på en blogg, det är verkligen verklighet! High life! I'm living my dream!
[12:11] Charlotte: Exakt! jag skulle också vilja leva ett sådant drömliv som du Nimfraud. Du är ju bäst! Jag vill vara som du. Eller nej, jag vill vara din slav 24/7. Eller...det är jag ju redan...JAAAAA
[12:11] A.S: Fattar inte hur man orkar hata någon man inte ens känner IRL
[12:11] Nimfraud: Inte jag heller
[12:11 guest873452: Men sitter ni inte alla här och hatar nu? Kastar sten i glashus?
[12:11] Nimfraud: Block din jävla hora. Vill du dö eller? Jag hatar dig!
[12:11] A.S.: Jag hatar såna jävlar. Fy fan!
[12:11] Charlotte: Usch! Hatar såna anonyma idioter!
[12:11] Nimfraud: Jag blir så besviken när mina läsare läser horornas bloggar
[12:11] Mina: Ja, det förstår jag verkligen. Stackars dig.
[12:12] Nimrod: Bloggar de läser endast för att de har hittat dem via min blogg. Jag tycker att det borde vara förbjudet att läsa någon annan blogg än min.
[12:12] A.S: Det tycker jag med. Förbjudet var ordet.
[12:12] Delirium: Ja, förbjudet alltså
[12:12] Nimfraud: De är förlorare
[12:13] pitt: jag har nog missat dessa nötter, men de bloggar om hur mkt det hatar dig nim eller?
[12:13] Nimfraud: Ja, och jag har inte gjort dem någonting.
[12:13] Nimfraud: De skriver kommentarer i min blogg varje dag. Buuuuhuuuu...jag blir så ledsen. Säger emot mig och sånt. I och för sig vågar jag inte publicera kommentarerna, men jag känner att jag vill döda alla som inte har samma åsikt som jag.
[12:13] pitt: fyfan, hur kan man vara så elak. Att inte hålla med dig förbehållslöst? Fy fan!
[12:13] Nimfraud: Precis
[12:13] pitt: hahahaha
[12:14] pitt: jag tycker det är ganska grovt att tycka annorlunda. inget man bara gör.
[12:14] Mina: chockad
[12:15] Nimfraud: Och så har de skrivit i en blogg att jag har sagt att jag önskar livet ur någon. Aldrig nånsin sagt en sån sak. Skulle aldrig drömma om att hata någon eller att skriva att jag ville att någon skulle dö.
[12:15] pitt: haha
[12:15] Mina: jag sitter i trosor på soltrallen, och tallar på mig själv. Jag har en Mr rabbit också.
[12:15] A.S: Jag tror att alla som inte slickar marken du går på Nimfraud, bara är avundsjuka. De vill också vara dina dörrmattor och luder.
[12:15] Nimfraud: Ja
[12:15] Mina: skulle nån se mig nu skulle de fan bura in mig... Nu knullar jag mig själv med rabbiten :S
[12:15] Nimfraud: Aaaaawwwwwww
[12:15] A.S: Haha..
[12:16] pitt: haha
[12:16] Nimfraud: Jag kan säga att de fyra som hatar mig har jag aldrig gjort någonting emot.
[12:16] guest132289: Ja visst är det grovt att önska livet ur någon. Jävligt grovt. Fattar inte till exempel hur man kan vilja att någon skall dö i bilolycka. Eller hur Nimfraud?
[12:16] Nimfraud: Block din jävel. DÖ för fan. Hata hata hata.
[12:17] pitt: om det inte vore för att vi har en lekpark utanför lägenheten så skulle jag lätt visa pattarna för alla som går förbi. hänga dem utanför balkongräcket.
[12:17] pitt: haha va inte minnesota helt besatt av dig?!
[12:17] Nimfraud: Jo hon är ju det
[12:18] Nimfraud: Sjukligt
[12:18] Mina: där här är landet, kan springa runt precis hur jag vill...Jag är naken nu. JÄTTENAKEN JÄTTENAKEN OCH KÅÅÅÅÅÅT
[12:18] pitt: har du varit taaaaskiiig mot henne? ;D
[12:18] pitt: Mina, LYX! Jag vill också vara JÄTTENAKEN
[12:18] Nimfraud: Absolut inte pitt
[12:18] Mina: Hon blev kär i dig?
[12:19] Mina: ja det här är lyx. Hahaha, lovely! KNULLA MIG Nimfraud!!!! Uppmärksamma att jag är NAKEN
[12:19] Nimfraud: Ja jättekär, som alla blir, och när jag sa att det inte kunde bli nåt började hon skriva helt sjuka inlägg om mig i sin blogg. Typ att hon inte tyckte likadant som jag om allt.
[12:20] A.S: Jobbigt. Stackars dig.
[12:21] Nimfraud: Fattar ni vad jag menar?
[12:21] Mina: mmm
[12:21] A.S: De är alla besatta av dig Nimfraud. Alla som inte tycker likadant som du är besatta av dig!
[12:22] A.S: Som pundare
[12:22] Mina: så sant
[12:22] Nimfraud: Ja absolut
[12:22] Nimfraud: Minnesota är helt obscent besatt av mig. Visserligen har hon inte varit härinne på ett tag eller skrivit om mig men jag känner det på mig. Jag vill ju i alla fall att det skall vara så, så jag låtsas det.
[12:23] A.S: Ja, men det är ju många läsare som har blivit besatt av dig. Kan tänka mig att det känns lite otäckt.
[12:23] A.S. Men jag är inte besatt av dig så klart. Jag bara hänger här all min vakna tid och håller med om varje ord du skriver och följer alla dina order till punkt och pricka. Det är allt.
[12:23] Nimfraud: Ja du är inte som Minnesota. Hon är i akut behov av hjälp
[12:23] Nimfraud: det är ju synd om henne
[12:23] Mina: men gud, det är ju synd om tjejen
[12:23] Charlotte: Precis, hjälp var ordet. Och synd.
[12:24] Delirium: Jag hatar sånt. Hoppas hon dör.
[12:25] Nimfraud: Nä fy fan, vad säger ni era luder! Skall vi köra en gruppavsugning?
[12:25]Charlotte: Åhhhh...JAAAAA...Spagettiiiiiiiiiiben
[12:25]Mina: Jaaaaaa. Jag är ju redan JÄTTENAKEN!
[12:25]Delirium: JAAAAAA
[12:25]Pitt: Jaaaaa
[12:25] A.S.: Åhhhh store Nim jag suuuuuuuger dig var som helst när som helst....trampa på mig slå mig, pissa på mig ååååhhhhhhhhh
[12:26] Fy fan vad avtänd jag blev nu. Dra åt helvete.

11 kommentarer:

  1. Hahaha, jag dör! Skrattar högt för mig själv här hemma!

    SvaraRadera
  2. Ja, lite får man kanske skylla sig själv trots allt, haha :)

    SvaraRadera
  3. Hahahaaaa! Detta var det roligaste jag läst på länge, på pricken! Åh, nu önskar jag att jag kunde viska en sak till er....men det går ju inte här.

    SvaraRadera
  4. Misstänker starkt att jag är den patetiska mångbarnsmamman som bör dö i en bilolycka!
    Riktigt elakt roligt!

    SvaraRadera