söndag 16 augusti 2009

Hej kära läsare...


....jag vill bara säga att ni är underbarast och bäst och mest fantastiska i hela värden och jag älskar er så för att ni har mer än en hjärncell och för att ni har humor och inte är det minsta pisstråkiga och distanslösa. Jag är så kär i er för att ni inte har olika sjukdomar varje dag och för att ni inte tycker så förbannat synd om er själva och tigger om medömkan ständigt och jämt. Och framförallt älskar jag er för att ni håller er för goda för att sitta och runka av äckliga kåtgubbar på någon skabbig chatt! You are grrrrrreat!!
Ge er själva en stor fet kyss på snippan eller en härlig avsugning som tack för att ni finns. Together we will bring evil down!


KYSS från NImfraud, er egen Luke Skywalker

2 kommentarer:

  1. och du - är värd att älska för att du gör mos av den stackars mytomanen och får oss att skratta oss fördärvade.
    Tack

    SvaraRadera
  2. Om jag svarar på det här betyder det att du älskar mig för min enda hjärncell?

    För jag vill inte runka av någon. På nätet. Ja du hajar.

    Stormen är visst lite trött
    *sorti*

    SvaraRadera