måndag 10 augusti 2009

NEW WEEK, SAME FRAUD


Jag är on top of the world. As always. Jag full som en kastrull. Jag är på topp. Jag är Pellefjant!

Har kört till OK-macken och tillbaks med permobilen och käkat en megapåse dillchips på lökdipp. Fått till en riktigt läcker Robin Hood-frilla (ta från de rika ge till de fattiga) och klämt pormaskar i hela ansiktet. Tagit en raggardusch i exklusiva parfymen Farenheit. Killen som kollade tillbaka på mig i spegeln var en riktig hottie!
Sitter nu och dricker mellisar och läser Max Potta. Känner mig perfekt.

Med gårdagens utbrott av psoriasis....

Gissa hur jävla bra jag ser ut?

KYSS på er mina smiskslavar !

3 kommentarer:

  1. Jag gissar på att du är skitsnygg :)

    SvaraRadera
  2. Huskatt! Bara gissa??? Jag är Ö V E R T Y G A D om att allas vår Nimpa är HotHotHot!

    SvaraRadera
  3. En riktig tiopoängare! I guess.

    SvaraRadera