måndag 17 augusti 2009

FUCK FUCK FUCK!


Jag känner mig så kränkt. Så skändad och unyttjad. Jag vet inte vad jag skall ta mig till. Buuhuu...Lille Skuttårarna skvätter åt alla håll. Jag vadar fram i gråt snor och slem här i mitt råtthål till lägenhet. Lyssnar på emo-musik. Dunkar mitt huvud mot väggen. Skrubbar mig med svinto och klorin.
Det känns som om ni har våldtagit mig. Tagit mig med våld. Fy vad ni är hemska. Jag förstår inte hur ni tänker jävla mongobrudar!
Okej, jag skriver om sex och knulla och om hur kåt jag är varje dag. Att jag vill sätta på er allihop. Slicka, suga, smiska. Varje dag raggar jag ju upp något kött på ICA eller var som helst som jag kan dra hem och knulla skiten ur. Sen vill jag att ni alla skall känna medömkan med mig för att jag är olyckligt kär. Och så knullar jag någon ny två timmar senare.
Hur jag nu hinner det, när jag sitter och runkar i chatten 24/7, vet jag inte riktigt...
Åh vad jag älskar min härliga chatt där jag kåtar upp mig med vem som helst på två ben. Eller fyra. Eller sex. Ja, vem som helst som har ben. Eller i alla fall fenor.
Min chatt där det vimlar av tonårsbrudar, lika härliga som min tonåriga släkting som jag satte på häromsistens.
Och jag vet att jag tigger jämt och ständigt om att ni skall skicka bilder på er själva och att ni skall adda mig på facebook...jag gör ju det. Och jag lurade er att skicka runkbilder till mig med en påhittad Peter Swartling-date. Sen ber jag ju er också hela tiden att berätta om er själva, hur ni ser ut, ert bästa sexminne, vad ni skulle vilja göra mied mig och allt sånt där. Det är bara det jag gör. Bara detta.

Och sen har ni mage att skicka sexförslag till mig på facebook? Hur kan ni med? Ni är så smutsiga och äckliga! Och hur kan ni tro att jag vill knulla någon under 20 (utom min släkting och alla brudar i chatten). Jag är väl inte pedofil!
Jag är så ledsen och känner mig så kränkt! Jättekränkt. Jättejättejättekränkt. Skändad. Trampad på.
Hur kan ni ens tro att jag skulle vilja ligga med er? Usch vad jag mår dåligt....

KRÄKS på er från en jättekränkt NIMFRAUD

5 kommentarer:

  1. Jaaa buuuuhuuuu...snyft... det är jättesyyynd om mig! Tyck synd om mig NU Gör det NUUUUUU

    KYSS

    SvaraRadera
  2. Ja herregud! Vilka hungriga honor! Ge er på någon slampigare man??!
    Eh?

    SvaraRadera
  3. Ja precis Stormen! Säg till dem att lämna mig ifred! Jag har minsann ALDRIG gjort något som kan få någon att tro att jag är en kåtbock som vill ha nya honor varje dag. Aldrig!

    KYSS

    SvaraRadera