onsdag 19 augusti 2009

Singelträff


Ikväll ska jag på en singelträff.
Men först ska jag supa fiskbullespad.
Smörja in mig i Kalles kaviar.
Äta en kattspya.
Träna en rap. Ringa heta linjen. Blogga en fislukt.
Mina narrar och supermongon. Jag är obscent i behov av att smiska. Äckligt sugen på purjolök. Svältfödd på lax. Längtan får mig att klia extra frenetiskt på nagelsvampen.
Det var längesen nu...tre timmar sedan. Jag har kåtat mig på chatten sen dess men nu vill jag ha mer. Ljuden av kaninhjärtslag, purjoslaps, glassbilen. Smaken av salt, peppar, lök, curry. Lukten av lökdipp, fiskrens, smegma.
Det ska ske tills jag inte kan mer. Tills jag får krupp. Tills det är enbart hushållssopor. Tills jag får lust att raka ryggen.

Vänner, varenda kotte som jag känner.

Parturiunt montes, nascetur ridiculus mus
KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar