tisdag 25 augusti 2009

Skitblågg

Över ängar,
nerför dalar
Snöbeklädda toppar
Som skönjas i våran ögonvrå
Världen och jorden
Längst upp i Norden
Vackra sjöar,
berg och fjäll
Sverige det är vårt fädernesland
Vi älskar vårat land
För att värna om det dyraste hopp
Och dess fana vi glatt skall höja opp

Sverige Sverige fosterland
Sverige Sverige fosterland
Sverige

Vi samlar kraft för vår fana
Den gul och blå,
den underbara
Längtan,
Längtan som finns i mitt hjärta
Den trakt som jag skall alltid drömma
Den trakt som borde vara mer
Över ängar, nerför dalar
Snöbeklädda toppar
Som skönjas i våran ögonvrå
Världen och jorden
Längst upp i Norden
Vackra sjöar, berg och fjäll
Sverige det är vårt fädernesland
Vi älskar vårat land
För att värna om det dyraste hopp
Och dess fana vi glatt skall höja opp

Sverige Sverige fosterland
Sverige Sverige fosterland
Sverige

(Jag är från Sverige, fattar ni det?Jag kan nämligen den här låten och den kan man bara om man är från Sverige.)

Jag börjar tröttna på bloggen nu, den tar upp så himla mycket av min himla jättemycket dyrbara tid. Jag tjänar inga pengar på den som Kissie och Linda Rosing utan det är min egna jättedyrabara tid som jag spenderar på er utan att få ett spänn.

Snackade med Billy Butt som är kompis till Molgan och han sa att det är ju skitmånga som är pundare som läser och att jag borde fortsätta för deras skull, det är jättesynd om pundarna annars.

Jag undrar nu vad ni vill höra, vad vill ni att jag ska säga här på min toppenfina blogg?

Jag har en egen idé. Ni som brukar skriva kommentarer hos Nimfjant som han vägrar publicera för att han är så jävla jättefeg kan få gästblogga! Ni som har sagt något som han inte håller med om och inte kan/vågar argumentera emot kan få säga det här istället! Skicka mig ett mail på nimfraud@gmail.com så publicerar jag den här för jag är ju inte jättejättefeg!

1 kommentar: