torsdag 20 augusti 2009

Bad Fantasy


Här tänkte jag skriva ett långt inlägg om:
1. Att jag är kåt, vill interagera och skall på jakt.
2. Att jag har ett galet fantastiskt hemligt projekt med genier.
3. Att jag känner mig aggressiv och vill döda katter och misshandla människor.

Men det känns som om ni har läst det förut.

Jaja, jag får väl kika runt hos Nimfjant för att hitta inspiration. Han har ju som vi alla vet en enorm variation på ämnena i inläggen. Det är verkligen jättespännande att man aldrig vet vad han kommer att skriva om nästa gång...

PS. Tyvärr måste jag meddela att Kissie dumpade mig i går. Vi hade tvåmannafest och Glasögonorm-Lille Skutt den jäveln dök upp som gubben i lådan. Kissie blev så klart skitimpad av hans lurviga päls och white fluffy ears. Så plötsligt var det en enmannafest. Alltså jag och en skål med lökdipp. Fy fan vad ledsen man blir....


KYSS

1 kommentar: