måndag 3 augusti 2009

Facebook II


Asså...I need some help bitches.
Jag har ett fejsbookproblem.
Jag har ju addat som satan as u know.
Bland annat Runar, Bionda Rosing, Kungen, hela Lasse Stefans, Fredrik Reinfeldt och Barbapapa.
Plus 137 andra som är lika kända och important som jag.
Nu är det så att vissa inte fattat vinken när jag befallit dem att acceptera mig som vän.
Hur man nu kan missuppfatta budskapet när jag lagt till dem som vänner typ en miljard gånger om och om igen...
Ägg.

Så nu tänkte jag skicka dem ännu fler mail. Kanske skriva lite om min hårda majestätiska kuk? Och om hur det går för mig. Har hört att det funkar!

What do u think? Tror ni inte att Barba och Runar skulle uppskatta lite intiminfo från the Fraud? I think so.
And I think you want it too.

But of course.

U are not worthy.


KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar