tisdag 18 augusti 2009

Big things, Big dreams!


Som ni har fattat jobbar jag ju med ett projekt. Ett hemligt sådant. Jättehemligt.
Eller, okej jag kan säga då. Jag håller på och tälja en smörkniv i terapin.
Idag har jag fått se material som har fått mig att gapa av förundran och beundran.
Slippapper. Fattar ni? Som man slipar med!
Låt mig säga såhär mycket i alla fall. Den här smörkniven kommer att vara vild, galen, sexig, farlig, obehaglig, äcklig, och komplett sinnessjuk.
Nej där ljög jag. Det kommer den såklart inte. Men jag kanske skall få bränna in mitt namn på skaftet. Det vore väl fräsigt?
När jag är klar kommer jag kanske att lägga ut en bild så att ni får se hur den ser ut.
Jag hoppas verkligen att ni kommer uppskatta det för jag själv är helt vild av förväntan. Så hungrig på att se färdigt resultat.
Jag jobbar med masterminds. Genier. Mästare.
Som träslöjds-Hasse och Bengt "vinkelslipen" Johansson.
Det här tänder mig på riktigt. Det tänder mig hårt. Ända från ryggmärgen.
A fucking lifelong dream can come true.

2 kommentarer: