onsdag 5 augusti 2009

ZZzzzzZZZZZzzzz


Stickan går i sömnen, har jag sagt det?
Ibland kommer han och lägger sig i min säng under sina nattliga promenader.
Då tar jag tillfället i akt att smeka hans härliga kropp.
Dra fingrarna genom mattan på ryggen.
Låter mig berusas av doften av Old Spice och gammalt snus.
Har till och med funderat på att låta honom få smaka lite Nimfraudpolkagris.
Men det kanske skulle vara lite over the top.
Tänk om han vaknar liksom?
Han kanske skulle bli lite grinig?

Nej, nu är det dags att dra till Flintis och fläskis och köra några saxhopp. Kanske hittar jag en dam eller två? Annars får vi prova fiskdisken på Ica Maxi senare.

KYSS

(Lyckades förresten fota Stickan när han smög runt i natt också. Kolla bilden, isn't he lovely?)

2 kommentarer:

  1. JAG VILL KNULLA EN RÖV!!!

    SvaraRadera
  2. Tänk den som hade en sömngångare hemma som kom och smög ner i sängen..guuuud vad läckert!
    Lyckliga du!!!!

    SvaraRadera