söndag 9 augusti 2009

Gomorron sugartopps!



Lite schleeeten ida.
Söp som ett svin i natt.
Knullade med såklart.
Är lite upptagen med att klämma finnar på Ros-Maries rygg så jag skriver mer sen. Ville bara tipsa om en jävligt bra blogg. Den här. Skriven av en rikitigt cool snubbe. Masse heter han.
Han verkar leva ett riktigt spännande liv i sus och dus så sätt på er säkerhetsbältena innan ni klickar på länken! Kolla bara in det galna partyt på bilden ovan!!!! Fi fan alltså!!!! SsssssssSvooooosch......

Masse har en hemsida också. Här. Mycket sköna bilder! Don't miss! Om någon av er skulle var sugen så är han dessutom up for att ta nakenbilder på er med sin mobilkamera! Det är bara att slänga iväg en e-post till kramkillen_55@hotmail.com
God Luck ladies!

KYSSAR OCH SMEK från er egen internettriddare NIMFRAUD

12 kommentarer:

  1. Hörru Riddaren, är det här så hyggligt mot svinpilsk gubbe med drömmar om fjortisar?:)
    Skiter i Masse, det är bara du nimfraud som räknas!!!

    SvaraRadera
  2. Vad har du fått tag i denna bilden???
    Ta genast bort den och texten innan jag amäler dej!!!

    SvaraRadera
  3. Du din lilla anonyma jävla sopa! Jag skriver om vem jag vill, thats it! Det jävligt fula bilden kan jag ta bort så att du inte pissar på dig. Men den finns för alla som vill kolla in på gubbafans blogg ändå. Bild 2 "Partyt".

    Och änmäla? Hahahahhhohohohoh....get real!

    IDIOT!

    SvaraRadera
  4. Nej du är den störste isf som snor andras bilder på nätet sen texten tar du genast bort, förstått???
    Det är brottsligt sno andras bilder och lägga upp de var som helst utan lov, och mig veterligen så har min kompis inte gett dej eller nån annan heller sno hans bilder och lägga upp dessa på nätet, förstått????
    Annars blir jag tvungen göra en anmälan på dej följande vardag, begrips???

    SvaraRadera
  5. Du anonyma idiotjävel med perceptionsproblem som inte vågar stå för vem du är och ändå hotar men en anmälan som polisen skulle kasta i papperskorgen direkt! Ja just du! BILDJÄVLEN ÄR BORTA FÖR LÄNGESEDAN! Så du slipper pissa i byxorna!

    Men en sak skall du veta! JAG SKRIVER OM VEM I HELVETE JAG VILL!

    Om "din kompis" (alltså du) inte vill ha några omnämnanden eller länkar så stäng för faaan ned bloggen och hemsidan omedelbart! Annars, shut the fuck up!

    SvaraRadera
  6. OJDÅ, svära kan du göra tydligen, har du inte fått nån uppfostran alls vad jag kan förstå..
    Sen kastar de inte alls det i papperskorgen som du tycks tro?? har anmält en del sånna typer som dej och dessa fick sitt straff som tur var så jag hoppas du fårt det lika hett om öronen när du får samma straff du med..
    Sen är jag annonym så länge jag känner för det, bara så du vet!! Har nu kopierat all den text du har skrivit här och spart den på datorn... Även den bilden på min kompis har jag spart till den texten så nu vet du det...!!

    SvaraRadera
  7. Varför vänta med att anmäla till imorgon? Gör det i dag! Polisen är säkert JÄTTEintresserad av det enormt grova brott det innebär att länka till en annan bloggare. Varför inte passa på att anmäla samtliga 400 000 svenska bloggar när du ändå håller på! Börja till exempel med bloggkommentatorerna och bloggtipsarna!

    Det där med bilden kan du ju dessutom glömma. Den togs ju bort direkt. Vad gäller texten så tycker jag att du skall ta dig en titt på tryckfrihetsförordningen och yttrandefrihetsgrundlagen. INNAN du anmäler. Så slipper du göra bort dig.

    Sen borde du lära dig meningsbyggnad, rättstavning (sånna? dej? fårt? annonym? spart?) och det här med stora och små bokstäver innan du kastar sten i glashus och börjar jiddra om andras språkbruk.

    Gå och lägg dig.

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Så vilket galna partyt skulle de ha varit menar du?? Den bilden du hade stulit från min
    kompis hemsida var faktiskt lite fejkad bara som en kul grej, men det förstog inte du märkte jag där...Den var tagen med en mobilkamera där det finns ett otal ramar att välja på, sen texten på den la han till mest som en kul grej men sån förstår ju inte ni vad jag förstått. Trist det ska finnas de som du alltså. Inte fatta någe!!!

    SvaraRadera
  10. Kanske lite dum här men, vad är det för skillnad på om bilden länkas här i från och att den ligger ute på någons hemsida som skämt?
    Är inte hela den här bloggen ett skämt?
    Och väljer man att ladda upp bilder till allmänt beskådande så har man som sagt, VALT att göra det. Dessutom rekommenderar jag dig "anonym" att ta dig en titt på regelverket rörande uppladdning av bilder...vem äger den bilden nu mer tror du? Ta och fundera lite på det.

    SvaraRadera
  11. Kan du vara vänlig ta bort hela den texten där
    eller det understa där även en hotmailadress står?? Min polare vill absolut inte du har den där... Försök förstå detta!!!!
    mvh anomymus

    SvaraRadera
  12. Du nimfraud måste ha en himla fantasi om ansras liv o så. Låt var o en sköta sina liv så sköter du ditt liv, okej??
    Vad denne du skriver om här är faktiskt sant och ingen dröm eller fantasi som du nimfraud tycks tro.. Säkert du som fantiserar om det mesta här i ditt Liv...
    /anonymus..

    SvaraRadera