söndag 2 augusti 2009

NIMFRAUD 666


Jag är en fantastisk människa. Jag vet.
Och det roligaste jag vet är pretton. Speciellt pretton som lider av svår mytomani. Jag kan skratta mig harmynt. Humor på hög nivå. What can I say?
Orden oändlighetens oas i sig räcker för att jag ska garva. Ordbajs knäcker!
Att se på när en retard försöker låtsas att han har mer än en hjärncell. Sinnessjukt roligt.
Obscent roligt med mongon som slickat sig själv i anus så mycket att de tror att gud straffar dem bara för att glassbilen är försenad 2 minuter.
Hysteriskt roligt med töntar som inbillar sig att de är Judas reinkarnerad för att de skällt ut en stackars kärring för att hennes äckliga pudel skitit på fel ställe.
Underbart roligt att sitta framför datorn och skriva; "Det var ganska bra, försök använda lite mindre entusiasm nästa gång. Att leda sångstunden på dagcentret är inte samma sak som world domination"
Dunno why. Det bara är så smärtsamt kul.

(Har oerhört mycket emot pretton, bara så ni vet. Däremot inget emot Lille Skutt å andra sidan...)




7 kommentarer:

  1. stå på dig i 180...........hahaha

    SvaraRadera
  2. hej alla ni som undrar över mongot nimrod,
    kanske ratsit funkar bättre på personnummer
    810623-0033, Skogalundsklippan 15 4 tr Nacka
    08-718 47 80
    Jag ringde upp och frågade..........kolla själva!!
    https://www.flashback.info/showthread.php?t=778557&page=4

    SvaraRadera
  3. Aha!

    Så Ulla är Nimrod??

    Ditt jävla pucko. Tro fan att du väljer att vara anonym din ryggradslösa människa. Annars kan ju någon annan lägga ut dina släktingars telefonummer.

    SvaraRadera
  4. Vad ni bråkar här då!? Lägg av med det annars får jag införa kommentarsgranskning och det vill jag inte. Då kan det bli så att jag plockar bort allt eventuellt skit om min person och så kan vi inte ha det.

    Jag vet att jag är bäst men säg det gärna igen och igen och igen...

    SvaraRadera
  5. Stormen:håller med dig fullständigt. WORD UPP!

    lille skutt du är ett rikspucko, inget du kommer kunna förrändra på oavsett vad du tar dig till.

    SvaraRadera