tisdag 4 augusti 2009

Uppdate mellanölsorgie


Efter en strålande dag igår fick jag en fantastisk kväll.
Jag smiskade henne med laxen och smorde in henne med hovmästarsås. Förlöste alla mina inre skalbaggar. Det var som spela nätbingo fast i sexuell skepnad. Det var som att åka permo och besegra tröskeln in till Sex shop Non Stop. Ändtarmen som höll på att explodera fick äntligen pysas ur.
She didn't know what struck her.

Kom hem strax efter midnatt. Jag vågar inte sova borta. Får bara hemlängtan då och så får Stickan komma och hämta mig.

Nu ska Fraud ut och blotta sig för småflickor i något busksnår.

Tja på er fiskfiléer!

2 kommentarer:

  1. HAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHA

    SvaraRadera
  2. Då får vi hoppas på att det finns några små flickor som kan OOOOHHHH och AAAAHHH i buskarna :)

    SvaraRadera