fredag 7 augusti 2009

En snigel på ögat skall du få din falske jävel!


Ett utlovat samtal har uteblivit idag och det gör mig så skitledsen!
Ni vet min kompis Stefan, från laba.se?
Han lovade att han skulle ringa i dag. Jag sa att han måste det.
Nu har jag suttit hemma vid telefonen hela dagen och det verkar som han skiter i mig.
Men så kan det väl inte vara?
Jag trodde jag betydde något för honom. Att vi var bästa kompisar nu. Han ringde ju faktiskt hem till mig häromdagen.
Till min telefon. Vi pratade jättelänge. Jag berättade typ hela mitt liv.
Sen köpte jag Hälgestrumpor och Walking-kallingar av honom.
Nu är jag jätteledsen!
Kommer inte sitta hemma.
Tänker ta permobilen till första bästa kvällsöppna Dressman och köpa andra kalsonger!
Då får han se! Haha!
Jag ska flasha Dressmanpåsen ansiktet på varenda snygg tjej jag träffar!
Jävla förbannade jävelstefan!
Vem fan tror han att han leker med?
Åååhh vad jag ska shoppa på Dressman!
Och Stefan, om du läser det här,
Någonstans kommer vi ses.
I promise.
Och då tänker jag fan lägga en snigel på ögat på dig din elake fan!

KYSS på er fruarna, bra att ni finns i alla fall och inte är så falska som jävla kalsong-Stefan

4 kommentarer:

  1. As I just told our friend, Nimrod; Payback? Or else?
    Love...

    SvaraRadera
  2. kastrado jävulens surikat7 augusti 2009 kl. 20:49

    men du NIMROD ta och skit på dig höörru va
    å gå o dö sen,,,,
    höhöhöhöööööööö

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHA, jag dör, jag dör .. :D

    SvaraRadera