tisdag 11 augusti 2009

Jeopardy!


Förresten, tänkte ha en liten frågestund! Men för att skoja till det lite och inte vara så satans fantasilös som vissa andra så tänkte jag att vi kör en Jeopardy!
Jag ger svaren. Ni ställer frågorna! Hahahaha....

Här är svaren!

1. Senapsgul

2. Talanglös sopa

3. Blodpalt med flensost

4. Konstalmenackan

5. Juha Valjakkala

7. Discotofs

8. I tvåan

9. Cement i sandlådan, uppförsbacke till dagis.

10. Aldrig. Jag tar hellre livet av mig med en rostig gaffel.

11. Kungen och Silvia

12. Kuken i gruset!

Tänk till nu lite för faaaaaaaan!

KÖSS!

3 kommentarer:

  1. Ok, då kör vi!
    Vilken färg har din tandborste?
    1. Senapsgul
    Vad arbetade din mamma med?
    2. Talanglös sopa
    Din systers katts loppcirkus favoritmat?
    3. Blodpalt med flensost
    Mest rogivande tv-program?
    4. Konstalmenackan
    Din förebild och mentor?
    5. Juha Valjakkala
    Fulaste frisyr du vet?
    7. Discotofs
    När förlorade du "oskulden"?
    8. I tvåan
    Bästa barndomsminne?
    9. Cement i sandlådan, uppförsbacke till dagis.
    När ger du katten surströmming till frukost?
    10. Aldrig. Jag tar hellre livet av mig med en rostig gaffel.
    vad heter dina föräldrar?
    11. Kungen och Silvia
    Bästa sex-tips?
    12. Kuken i gruset!

    Tänk till nu lite för faaaaaaaan

    Kram!

    SvaraRadera
  2. 1. Favoritfärg?
    - Senapsgul

    2. Beskriv dig själv med två ord?
    - Talanglös sopa

    3. Om du vore en maträtt?
    - Blodpalt med flensost

    7. Frisyr du skulle ha om du hade haft hår: - Discotofs

    8. Var vill Stickan helst ha den?
    - I tvåan

    9. Vad innebar egentligen din tragiska barndom?
    - Cement i sandlådan, uppförsbacke till dagis.

    12. Det närmsta du kommit sex?
    - Kuken i gruset!

    KYSS!

    SvaraRadera