fredag 7 augusti 2009

Pappa Frauddan!


Tja, Nimfraud häääääär....

Jo det var ju så att jag och Stickan satt häromkvällen hinkade ett par flarror Diamant och bollade lite tankar om vad som kunde få er bruttor att bli ännu mer till er i trasorna över undertecknad. Jag vet ju i och för sig att ni redan är vrålkåta på mig allesammans, och inget hellre vill än att få ta del av lite real deal laxsmisk. Men samtidigt har det ju blivit rätt mycket krabbor i analen och fittor som ska dra åt helvete och dö i bilolyckor på sista tiden....

Fraud: Asså S-man, jag skulle vilja ha en lite mjukare immidsch...va fan ska jag göra...det har vatt lite möe hårdinglir på sistone....

Stig: Äh va fan, skit i det. Brudjävlarna gillar ju pisk...de går ju i gång som satan på det...Så fort du skriver om att trycka upp en kärring mot väggen och sätta på henne ordentligt så är det ju snigelspår i kommentarerna...

Fraud: Jo, kanske det...men jag skulle ändå vilja adda lite myyyyyysfaktor..

Stig: Aja...okej...måste tänka lite då...langa hit vinaren...sluuuuurp...
....hörru,...vad sägs om KATTUNGAR! En sjuhelvetes massa kattungar! En hel jävla kattungearme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahhaha....ljug ihop nåt om det vetja!

Fraud: Men vafan, katter är så äckliga liksom...spyr och pissar....och så är de opålitliga som fan. Det är något med ögonen....nä, inga kattjävlar... jag är fan rädd för dem.

Stig: Ungar då...brudar älskar ungar......så små som möjligt skall de vara...en beeeeeeebis....hahahahahohohohhooh...dra en vals om att du har blivit farsa....då smäääälter kärringarna!

Fraud....nä fi fan! Skoja inte ens om det. Jag hatar ungar! De pissar och spyr fan mer än kattkräk! Man måste ju vara sinnesjuk om man skaffar ett sånt där jävla litet skabbigt troll!!!!

Stig: Men kom igen...det är ju bara hittepå....du bluffar ju bara......säg att du fått någon annans unge på halsen då...typ för en stund...och kör hela hjälplöshetsgrejen...åhhhh tänk om den grinar....åhhhh tänk om den bajjjar...ooooooooooiiiiiii....det är som honung för brudarna....

Fraud: Säger du det? .....Asså du e så skarp Stickan så jag får välan lita på det..........aja.....då kör vi på det då...ungjävel it is........hehehehehehe....satan va kåta de skall bli.....hhihihihihi....pappa Frauddan liksom...hehe.....puttisnnuttipluttgull.......hehe..............nä, langa hit flarran nu!!!! Du har fan dratt i dig nästa hela själv!

Stig: Hick!

1 kommentar: