torsdag 6 augusti 2009

SNILLEN SPEKULERAR III


09:51 Nimfraud: Jag är ett jävla offer, ett jävla mongo, begåvningshandikappad. Varför läser ni ens den här jävla bloggjäveln?
09:52 Dörrmattan: Vaffor ska vi läsa något annat för? det här är saningen. den ennda saningen.
09:52 Fröken Ärthjärna: Åhhh underbara du..puttinuttpluttigull. Jag var ofta begåvningshandikappad förr och då tog jag långa raska promenader där jag typ försökte "gå ifrån mig själv". Det kan du göra.
09:52 Nimfraud: Inte när det är såhär illa, då funkar inget. Har typ bara en hjärncell.
09:52 Fröken Ärthjärna: Är den alldeles alldeles ensam?
09:53 Nimfraud: Sanningen? Folk tror ju för fan inte ens att jag finns.
09:53 Nimfraud: Nej men hjärncellens enda kompis har klamme.
09:54 Dörrmattan: Ja, men follk är ju jättedum i huvidet.
09:56 Nimfraud: Jag är en jävla idiot loser nolla
09:57 Dörmattan: NÄHÄÄÄ
09:57 Charlotte: Det är du fan inte.
09:57 Nimfraud: Jooooooo. (TYCK SYND OM MIG TYCK SYND OM MIG TYCK SYND OM MIG)
09:57 Dörrmattan: tror inte du skule ha så många tjejjer efter dej om du var idijot. Inga idijoter får tjejer. Bara fina killar som du Helge Fossmo, Juha Valjakkala, Runar och Hagamannen får tjejjer. det vet ju alla.
09:58 Nimfraud: Ni tror att jag är en superintelligent författare och konstnär. Och det har ni ju rätt i. Men jag säger att jag är störd för att jag är en sån loser och behöver bekräftelse från små kissnödiga fjortistjejer.
09:58 Charlotte: Vaddå tror, hur kan jag tro när jag läser vad du skriver? Jag ser ju med egna ögon att du har talang. Jag har gått ut åttan. I och för sig i OBS-klass. Men jag kan sånt här.
09:58 Dörrmattan: Jag tror du underskatar dig själv. du borde få nobellpriset tycker jag.
09:59 Nimfraud: Jag är ingen bra människa. Fast bättre än alla andra.
09:59 Dörrmattan: Såklart
09:59 Charlotte: Såklart
09:59 Fröken Ärthjärna: Såklart
10:00 Nimfraud: Jag är arg.
10:03 Nimfruad: Jag är arg på Stickan för att han äter burkchampinjoner.
10:03 Nimfraud Jag är arg på min tjejkompis som dör lite varje dag för att hon ser ut som ett bergatroll.
10:04 Nimfraud: Jag är arg på min pappa som cementerade sandlådan när jag var liten!
10:04 Nimfraud: Jag är bara så arg!!!
10:04 Dörrmattan: i can se tath.
10:04 Dörrmattan: ibland undrar man varförr man levär för. så jävvla onöditt igentligen
10:04 Nimfraud: Ja, gå å dö din jävel.
10:04 Dörrmattan: :-)
10:09 Fröken Ärthjärna: En som är så duktig på att skriva som du är är säkert kreativ på andra områden med... Vad gör du mer? Målar du? Du är ju säkert som Da Vinci.
10:09 Nimfraud: Självklart. Vad trodde ni jävla puckon?
10:09 Nimfraud: Nä nu drar jag. Ska knulla en brud. En som slickar mig bättre i rumpan än ni. Som verkligen vet att jag är sanningen. Vi ses på privatchatten Charlotte...

5 kommentarer:

  1. Åh, magiska ord som trollas fram...

    SvaraRadera
  2. Om man träffar en brud man är intresserad av, ska man köra som på chatten då? Prata om fritidsintressen, favoritskådisar osv?

    SvaraRadera
  3. Du är oooond, NimFraud!
    Åhhhh!

    SvaraRadera
  4. You know I'm baaaaaaad I'm baaaaaad U know it!

    SvaraRadera
  5. Det är magi du trollar fram genom dina ord. Du trollbinder och lockar, förför och sätter alla våra hjärtan i brand.

    SvaraRadera