tisdag 4 augusti 2009

Billiga brudar är det värsta jag vet!


Jag måste bara få ur mig en grej.
Och det är att jag mår så jävla illa av alla billiga brudar som det dräller av överallt.
Ullaredssuggor.
Alla äckliga kvinnor som vill hem och kopulera högt och lågt med en superman som jag.
Slampor som bjuder ut sig likt kossor på en kreatursaktion.
Billigast vinner.
Ingen stolhet.
Inga hämningar.
Jag kräks på alla kroppar som sliter i mig.
Vidrigast av alla är bloggbrudarna. Dessa rea-vaginor.
Som byter kille varje vecka. Minst.
När blev det förbjudet att hålla lite på sig?
Fy fan vad dåligt jag mår.
Ville bara säga det.

Tjing på er ladies! Nu skall er egen Frauddan hem och göra det skönt för en kåt tant som jag träffade på Friskis i eftermiddags!

3 kommentarer:

  1. yes!!
    go you go,det här är bäst............
    Kyss

    SvaraRadera
  2. Ja visst är livet underbart när man har någon att smygsmeka om nätterna!

    KYSS

    SvaraRadera