torsdag 20 augusti 2009

Snillen spekulerar del 4


02:50 Charlotte: Hahaha, jag såg att någon IQ befriad guest skrivit att jag var dörrmatta.
02:51 Nimfraud Hahahhahaaa
02:51 Charlotte: Dörrmattor åt kåtgubben till och med. Gud vad IQ-befriat. Om man inte fattar hur härligt det är att vara virtuell knulldocka åt en psykopat så måste man vara dum.
02:51 Nimfraud De är bara avundsjuka. De vill egentligen också leva endast för att kunna kåta upp mig och svara ja på allt jag säger.
02:53 Nimfraud Tror ni de kommer våga ta en diskussion med mig eller bara sitta och fega i sitt hat?
02:54 Slampo: tror inte de kommer göra det
02:54 Nimfraud: Inte jag heller. Visserligen blockar jag alla som vågar sig på minsta lilla uns av kritik. Men om jag inte hade blockat hela tiden så lovar jag att de inte vågat diskutera med mig. Det är jag säker på.
02:54 Slampo: de sitter är anonyma och läser bara. till skillnad från oss. Vi är ju helt öppna. Alla i hela Sverige vet ju vilka Slampo, Nimfraud och charlotte är!
02:54 Charlotte: De är fegisar, de hade kanske kunnat diskutera som guest i chatten men inte på FB. Det är mycket modigare att diskutera på FB. Jättemodigt faktiskt.
02:54 Nimfraud: Hade jag inte blockat dem på FB är jag säker på att de inte vågat diskutera med mig där heller. Jag hade gett dem svar på tal. Om jag inte hade blockat dem alltså. Sen är de för djupt insyltade i hatet att de inte skulle känna igen sig i att inte hata. Själv har jag aldrig hatat. Förstår inte folk som gör det. Varför liksom?
02:55 Slampo: bra skrivet. som alltid
02:55 Charlotte: Exakt
02:55 Nimfraud: Ja, jag har inget emot att vara den bättre människan i alla fall. För det är ju så att ju mer man blockar desto bättre människa är man. Eller hur?
02:56 Slampo: Ja, precis så är det. bra skrivet.
02:56 Charlotte: Precis
03:03 guest123456: Men allvarligt? Hur skall någon kunna ta en diskussion med dig Nimfraud när man blir blockad så fort man inte slickar din röv? Till och med Lucifer blockade du. Nu blockar du säkert mig också för att jag skriver det här men skit samma.
03:04 guest123456: Ni andra, hur tror ni att någon skall kunna ta en diskussion med Nimfraud när han blockar alla som inte tycker som han? Har ni funderat på det?
03:05 Kåtbrud69: Det kan man ju ha många åsikter om, men faktum är att det är hans chat, hans regler. Detta är ingen demokrati!
03:05 guest123456: Jo visst, men det är ju konstigt att sitta och skriva att folk inte vågar ta en diskussion när han blockar alla som vill ta en diskussion!
03:06 Kåtbrud69: Men nu kan han ju tänka sig att ta en diskussion. Han skriver ju det i ett inlägg.
03:06 guest123456: Fast han har ju blockat alla kritiker på FB och i chatten. Det är inte sant att folk inte vågar diskutera med honom. Det är ren lögn
03:07 Nimfraud: Block!
03:08 Charlotte: Blir så irriterad!. Du är ju sanningen Nimfraud. Varför håller de inte med om allt du skriver? Jag fattar inte.
03:09 Nimfraud: Ingen ska komma in här och tycka annorlunda än jag eller ifrågasätta något jag sagt eller skrivit. Det är inte ok.
03:10 Nimfraud: Nu har en av hathororna skrivit i det där inlägget. Hahahhahahahahahaha, jag dööööör! Tänker absolut inte publicera det. Som ni vet så vågar jag ju inte publicera någon enda kritik eller fråga. Bara rövslick.
03:10 delirium: Att de orkar. De lägger ner sjukt mycket energi på att hata. Det skulle ju du aldrig göra Nim!
03:11 guest666666: Men du kan inte ta kritik. Nu blockade du ju igen. Du är ju sjukt jävla feg Nimfraud. SJUKT JÄVLA FEG. Står för det istället för att låtsas. Alla ser ju ändå att du blockar direkt.
03:12 Nimfraud: guesten är Minnesota, så ni vet. Alla som inte tycker exakt som jag är Minnesota. Det har jag bestämt. För jag fixar inte att tänka på att det är fler än en person som ogillar mig. BLOCK så klart!
03:19 Charlotte: Men de tror att de blir blockade för att de inte slickar din röv som de skriver. De är väl en jävla skillnad på att komma in och tycka annorlunda, varför ska de få stanna då? Sådana människor hade man ju gått ifrån IRL också. Som när min brorsa säger att hans favoritfärg är grön, när jag vet att den finaste färgen är röd. Då blockar jag honom. Raderar hans telefonnummer och låtsas att han inte existerar.
03:20 Nimfraud: Ingen slickar min röv här... Alla bara tycker likadant som jag och gör exakt som jag säger 24/7. det är allt.
03:20 Charlotte: haha
03:20 Nimfraud: Fattar inte hur slicka röv och lägga sig platt för min minsta vink är detsamma
03:20 Charlotte: Exakt så tänker jag med.
03:22 Nimfraud: Min blogg, mina regler. Som Kåtbrud69 skrev. detta är ingen demokrati och folk som inte tycker allt jag gör är gudalikt trivs jag inte med så givetvis BLOCK!
03:23 Charlotte: Precis.
03:27 Nimfraud: Jag gör ett inlägg och sträcker fram handen. Det är helt voluntärt att skaka den. Jag visste att de inte skulle våga men hur det än är så är jag mycket större än dem. I och för sig har jag blockat dem. Men om jag inte gjort det så hade de inte vågat. Det vet jag.
03:28 Charlotte: Ja, för nu har du ju erbjudit dig att tala med dem. Det är stort. Vilken ära för dem liksom.
03:28 Nimfraud: Ja precis. Och det är deras eget fel att jag blockar dem. De får ju skylla sig själva när de ställer frågor och ifrågasätter. Jag hatar sånt. Jag hatar dem. Hoppas att de får aids, ebola och dör i en bilolycka.

4 kommentarer:

  1. bedrövligt egentligen. Men ack så roligt :)

    SvaraRadera
  2. "guesten är Minnesota, så ni vet. Alla som inte tycker exakt som jag är Minnesota. Det har jag bestämt." Hahahaha!

    SvaraRadera
  3. HAHA! Jag tror jag ska byta nick till Kåtbrud69, det låter mycket coolare än Apollonia.

    SvaraRadera