söndag 2 augusti 2009

Feber

Jaha, så var jag hemma igen med lite snyggare mage och smalben annars är jag dessvärre lite krasslig.

Jag har rullat in mig i en gammal sovsäck och tänker på hur Gudrun i kassan på Coop Forum smiskar mig med en lax. Känna hennes fiskluktande andedräkt och kaninpuls mot min. Gudrun är lite större än andra damer så vi brukar köra på att jag är on top. Kan bli lite jobbigt för Nimfraud annars.

Äh, jag hade ju tänkt att skriva en liten sexnovell här nu för att fira min comeback men jag orkar fan inte. Jag är Superman och några dagar på sjukan är egentligen inga problem, jag är van och detta är absolut inget att oroa sig för men tack för era sympatier. Ni har väl förstått att det endast är dem jag vill åt?

7 kommentarer:

  1. Har man inte fattat att allt Nimrod håller på med är mindgames och i syfte av att väcka känslor, antingen sympatier eller hat, så är man helt ute och cyklar. Han är en sådan jävla nolla och jag orkar nästan inte att han är tillbaks. Fy fan. Trodde att han var gone forever.

    Sen vet vi allihop att han är antingen Joakim Helén eller Yesim.

    Är det Yesim som skriver i syfte att få information till sin nya bok är hon fan helt jävla dum i huvudet. Bete sig så elakt mot andra och leka med folks känslor för att få material till en bok är inte ok nånstans.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker så jävla synd om den där Christina, hon kan inte vara smart nånstans som ger sig in i den där soppan, lilla vännen och fattar hon inte att hon bara är stand in för Alabama? Att de skulle ha träffats IRL är bara båg, hon lär göra precis vad han vill, han har henne runt sitt lillfinger. Hon är så förändrar också, inte alls lika söt och mysig som innan, hon börjar väl faktiskt bli en jävla räpa, satt där som ett fån och var moderator för nimrods chat, -Kan du ta en nick är du snäll? Ha ha ha, fy fan vad värdelöst.

    SvaraRadera
  3. Hahaha, så jävla roligt inlägg och vi fattar så klart att han inte alls har vart inlagd nånstans.

    SvaraRadera
  4. Finns inte en enda kille som fyllde 33 i januari (alltså född 1976), som är stenbock (om vi kollar endast januari blir det 1:a till 19:e) och som bor på något av postnumren runt Gullmarsplan. Inte. En. Enda.

    Nimrod må vara bra på att manipulera men knappast bekant med www.ratsit.se

    Trist att så många brudar går rakt in i fällen och ger näring till denna stackare. Vem/vilka det än är lägger vederbörande ner enormt mycket tid på bloggen. Knappast tecken på att man har ett liv, eller hur?

    SvaraRadera
  5. Hahaha håller med Johanna! Jag garvade när Christina va moderator på chatten, från att vara hur trevlig som helst - till att bli riktigt kaxig och bitchig "Man får inte ta den här diskussionen på den här chatten mer.", "Ta ett nick är du snäll.", "Vi spekulerar inte kring detta."

    hahaha, när tröttnar han på henne tro?

    SvaraRadera
  6. Det är bra Lisa att du också har förstått det vi alla andra har vetat i en evighet nu: att Nimrod inte finns. Han är en nolla, ett ingeting.

    SvaraRadera
  7. Jonna: Patetiskt, herregud vad har hänt med flickebarnet?

    SvaraRadera