fredag 31 juli 2009

Köpte en tårta i dag...



...kände för att fira lite....

5 kommentarer:

  1. Det kan det vara värt. Jag har också ätit tårta idag. För att fira, fast av annan anledning. Men du, tårtköparen, skriv mer, ge oss glada skratt.

    SvaraRadera
  2. ja men hallå?!är det verkligen Joakim Helén som ligger bakom Nimrod. Hitta den här bilden på nätet
    http://pici.se/pictures/iyHGtCFLb.jpg
    fan ja som trodde på hela skiten att han var snygg och rakad med tatueringar o så.
    Har suttit på den där jävla chatten så mycket och suktat.
    Fy fan vad jag känner mig lurad måste bara få ur mig det nånstans!!

    SvaraRadera
  3. man kan ju hoppas att det är han men det sägs vara falska rykten... finns tydligen fler "psykfall" i Sverige..... dohhhhh.....

    SvaraRadera
  4. Jag har hört att man aldrig ska ta ut segern i förskott...

    SvaraRadera
  5. Nej nu är han ju tillbaks... Fan då.

    SvaraRadera