tisdag 21 juli 2009

SNILLEN SPEKULERAR


Nimfraud: Hello Suckers!
Kia: Heeeej Nimf...läget :-)
Marie: Halloj Sexy
Nimfraud: Hej era äckliga slynor
Jossan: Åh Nimfraud...
Nimfraud: I dag åt jag fiskpinnar
Marie: Nä, fan va coolt!
Stina: Du är bäst Nimfraud!
Nimfraud: Med sås.
Kia: Du är ett geni Fraud.
Jossan: Alldeles underbart.
Eras: Hahahaha, fan va ball! Outstanding!
Marie: Med sås!! My God! Nu blir det alldeles varmt här.
Jossan: AAAAWWWWWWWW
Nimfraud: Kia du är så jävla värdelös. Du är inte värd ett skit.
Nimfraud: VÄRDELÖS SA JAG
Stina: Bra att du sa ifrån Fraud!
Jossan: Fattar inte att hon orkar vara på påhängsen.
Eras:Ja, Kia är verkligen dum i huvudet.
Jossan: Helt störd.
Nimfraud: Stick härifrån!
Jossan: Ja stick härifrån Kia!
Nimfraud: Block!
Marie: Tänk att kunna blocka på sin egen chat. Du är kungen här.
Nimfraud. Jag vet. Och nu är hon helst knäckt stackarn haha.
Stina: Hehe
Nimfraud: Hahaha...mitt inlägg om att jag blottar mig. Det mest geniala jag någonsin skrivit. Hahahaha
Stina: Du är fantastisk. Underbar.
Nimfraud: Jag vet.
Nimfraud: Efter jag ätit fiskpinnar läste jag tidningen.
Klara: Åh fyfan! Nu dog jag lite... ****, nu blev jag helt klen i benen... Ohhh baby
Marie:My godness. nu blir det t.o.m snigelspår här också.
Klara: Jag älskar ditt djup Nimfraud
Jossan: I'm here for u always
Nimfraud: Sedan lade jag tidningen i återvinningen.
Eras: Hahaha, helt rätt Nimf. Klockers!
Marie: Du gör mig så hårny....tidningsåtervinning...åhhhhh
Nimfraud: Nä fy fan va ni är båååååring. Dra åt helvete. Hej då era jävla losers.

6 kommentarer:

  1. du är ju FULLKOMLIGT UNDERBAR.

    SvaraRadera
  2. Herrejävlar, klockrent!
    Han sitter där på sin tönttron och tar sig själv på alldeles för stort allvar med ett gäng suktandes småtjejer efter sig. Förstår de inte att så fort de börjar ifrågasätta något han skriver som pker de ut med huvudet före - som Kia, BLOCK!
    Och att skriva ett inlägg om hur jävla kul han ska ha när han ska lura sina homosexuella grannar att han är en misshandlad bög. Är det humor?

    SvaraRadera
  3. haha.. det här e humor! :)

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha jag dör!!! Exakt så är det.

    SvaraRadera