lördag 25 juli 2009

Uthängning av slödder...

Mellan dig och Nimrod

Nimrod
Idag kl 13:04
Hej Nimfraud. Jag heter Nimrod Dormin. 33 år. Alby. Jag skriver till dig för att jag vill föreslå ett förslag och prata med dig om en sak(?) Hör av dig.

Nimfraud Duarfmin:
Idag kl 13:35
va?
Ville du nåt?

13:36 Nimrod:
Ja
Jag vill jätte gärna träffa dig en natt endast.

13:37 Nimfraud:
Dra åt helvete mongo.
men*

13:41 Nimrod:
Du fattar ju själv att det första jag frågar dig är det.

13:42 Nimfraud:
Idiot. En natt är endast och förslå ett förslag? Är du helt jävla korkad? Det betyder samma sak
Ta bort mig från fb, du är ett äckel och jag hatar såna vidriga små kryp som du.

13:42 Nimrod:
Ta det lugnt

13:44 Nimfraud:
Stick!
Jävla sär. Fy fan

Nimrod:
Du låter ingen komma in. Någonsin, huh?

Nimfraud:
Du vill att jag ska komma in. Du är ju så sjuk. Du känner inte ens mig men delar ut dig själv som en jävla direktreklam... Fy fan vad vidrigt sjukt!

Nimrod:
Du vill ju inte ge möjligheter att få veta vem du är iaf.

Nimfraud:
Sa jag stick eller? NU!
Lätta ditt jävla freak!
Leave me alone, äckel!

13:51 Nimfraud:
STICK!!!!!!!!!!!!

13:52 Nimrod:
Ge mig en chans. Sluta nu.

13:53 Nimfraud:

DRA ÅT HELVETE IDIOT ELLER SÅ ANMÄLER JAG DIG DITT JÄVLA MIFFO!

Nimrod:
anmälan för vad?

13:56 Nimfraud:
trakasserier

Nimrod:
Ha du sett den nya foppatoffeln? Het!


/

Asså , fattar ni vilka jävla vidriga slynor det finns som försöker limma på mig, er egen Nimfraud.? Nä nu måste jag gå och spy.

Later

3 kommentarer:

  1. Haha! Den lilla lilla lilla slampan. Fatta att först posera som killen som ligger mest av alla och sen bli såååå stött när någon behandlar honom som den lilla slut han är.

    SvaraRadera
  2. Aha.. nu gick det upp ett ljus för Stormen.

    Bra.

    SvaraRadera