söndag 19 juli 2009

Oh my fucking God!

You are soo sexy.
I wanna smeka dina lurviga öron.
Slicka dig från topp till tå.
Känna dina långa tänder och din andedräkt som ångar av pellets när vi möts i en passionerad kyss som tar oss till en oas långt borta.
Jag vill höra dig gny när moroten tränger in i ditt innersta rum.
Du och jag i sjunde himlen.
I total hämingslöshet.
Oh, Lille Skutt, I´m a slave for U.
Släck min eviga törst.
Jag vill möta Gud.
Känna mig naken och utlämnad men ändå uppfylld av dig.
Skrika ut all längtan.
Efter fluffig vit päls.
You know u want me too.
Damn sure.

4 kommentarer:

  1. Jag bryter ihop av skratt !
    I wanna smeka dina lurviga öron.
    Klockrent MWAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. You wan´t a piece of Nimfraud too huh?

    SvaraRadera
  3. Give me the fluffy öronen...:)

    SvaraRadera
  4. Jag skrattar så jag hoppar. Det bubblar ur mig. Tack!

    SvaraRadera