tisdag 21 juli 2009

ERROR


Vaknar halvvägs in i sopnedkastet.
På bröstet sitter favvolinnet fast.
Jag rycker loss det, fattar ingenting.
Öronvax? Är det?
Kliar det?
Ingenstans. Jo. I fillingarna.
Flatlusar.
Noll minne. Noll flashback.
Tänker lite men det är ett vaccuum i skallen.
Som vanligt.
Nothing new.
Fragment: Grisfest.
Hur hamnade jag där? Jag åkte permobil.
Vems fest var det? Min och Stickans.
Vilka var där? Everybody that counts. Rosing. Olinda. Iprenmannen.
Och superkända författare som Yesim Bilgic.
Hur kom jag hem? Permo.
Error.
Viker in linnet nogrant i garderoben. Inte slösa på vattnet.
Morsan ska inte komma och tvätta om en timme.
Bensåren ni vet.
Tar en raggardusch. Old Spice.
No självdistans.
Hoppas att Stickan accepterar Lökdipp.
Jag accepterar Lökdipp.
Så vitt jag vet...
Lökdipp.

3 kommentarer:

  1. Jag åkte permobil.

    Fnittrar glatt, hårding i permobil :)

    SvaraRadera
  2. Jag skrattar ihjäl mig..lova att aldrig sluta!!! ÄNTLIGEN någon som genomskådat henne.En riktig narcissistisk punka...

    SvaraRadera