måndag 27 juli 2009

Fantastiskt!


Hello lovers!

Om ni såg en stackars sate som satt och sög av sig själv helt öppet,
skulle ni titta då?
Om han satt där på en plastpall utanför Konsum till allmän beskådan,
med sin egen kuk långt ned i halsen,
och en samling lobotomerade rumpnissar krälande i stoftet vid fötterna...

Skulle ni förundras då mina vänner?
Eller skulle ni vända er bort?

Kalla mig pöbel om det passar.
Men jag skulle titta.
Förfasas.
Roas.
Spy.

Sen skulle jag återgå till mitt vanliga liv.
I den verkliga världen.
Men inte utan att le åt den stackars dåren på pallen.
Som kör deep throat på sig själv.
Och tror att han är en Kung.
När han är ett litet litet kryp.
Som på allvar tror att någon utom han själv bryr sig om hur många som tittat på hans självbefläckelse.
12, 37, eller 6437.
Har ingen betydelse.

Men han räknar själar.
Skriker högt av lycka.
Ser inte förnedringen.
Förstår inte.
Att han är en Freak show.
Som de vackra och lyckade skrattar åt.
När de sitter där på altanen med en kall öl och en saftig köttbit på grillen

Kanske är det lite rart.
Att också han har något att glädjas åt.
Det kan man behöva.
När man kommer hem från Konsum.
Med sin plastpall under armen.
Och upptäcker att man smittat sig själv med syfilis.

/
KYSS PÅ ER OCH NATTI NATTI

you know who

12 kommentarer:

  1. Ohh va kåt jag blir på dig Nimrod, jag gnuggar min lilla pussy mot skärmen. Din bild när du suger av dig själv gör mig vansinnigt upphetsad. Snälla snälla Nimrod min Master jag ber dig att nätknulla mig lite ikväll.

    SvaraRadera
  2. Nimrod's rod, I want to suck
    Nimrod's rod, I want to fuck
    Jag heter Christina och är en fräsch tjej
    Jag vill knulla Nimrod everyday

    Nimrod 4-ever

    SvaraRadera
  3. Bland det bästa du har skrivit!

    SvaraRadera
  4. Tycker att ni ska ta bort kommentarer som nämner namn sådär direkt. Antagligen är hon tuffare än att hon bryr sig Christina, men vet att i alla fall jag (inte helt oväntat kanske) skulle tycka att det var väldigt otrevligt att läsa om jag var i hennes skor. Fick själv lite ont i magen å hennes vägnar av ovanstående kommentarer.

    SvaraRadera
  5. Men Alabama, hon Christina sitter ju i Nimrods chatt och pratar om att ha sex med honom, hur hon drömt han tar henne hårt i duschen osv. Så egentligen är det ju inget hon inte själv redan skrivit hos Nim...

    SvaraRadera
  6. alabama ja behöver prata med dig har du en email? de är viktigt...

    SvaraRadera
  7. Anonym, sant but still, att hon säger det är en sak, att någon annan skriver rent vidriga kommentarer i "hennes namn" är en annan.
    Men men, jaja, jag ville bara säga..

    Anonym 2, ja; alabama.sthlm@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Nimrod:
    Men det sjuka är att vad ni än
    säger så känner jag att nån är ute
    efter mig. Jag litar på ingen. Tror att
    det här är en stor, gigantist
    konspiration. Där ni alla bara är elaka
    och vill ha mitt huvud på ett fat
    Och ibland så bara kvävs jag
    av den terrorn

    Bara ett asjobbigt problem
    som nästan tar livet av mig när det
    kommer så
    Kan inte vakta min rygg nog mycket
    Jag mår ju så skit att jag inte
    lämnar lägenheten på veckor ibland

    Christina och jag spammade
    100 bloggar som vi gjorde med Lapidus och Y


    Ja fast det blir så surrealistiskt allting,jag ser hur ni hånar mig. Hur ni alla konspirerar. Det är ju inte så bra.
    äh ****a, nu känner jag hånas.

    Nimrod: och att jag ska sättas dit

    ORANDIN: Snälla du jag såg när
    pete roc kom in direkt när du skrev
    brb och försvann! slump va? du
    bodde välme alex? jag vet att det är
    du och nu får du ****a jiddra för
    annars börjar jag oxå..men det är väl
    det du vill din jävla fittknullare!

    Nimrod: Jag fattar inte varför alla ni är
    på min blogg. Det tänker jag ju på
    och inser är onormalt. Vad gör de på
    min blogg? Jag har bara trott att jag
    är en av bloggarna men ni är
    placerade här som statister. För att
    vagga in mig i nån ro.
    Alltså, jag vet ju att det är en
    sjukdom. Jag försöker tala om det för
    mig. Att ni är ni

    Nimrod: Jag tänker såhär
    Nimrod: Att ni är undercover

    Nimrod: Nej, ni är ute efter mig Jag var själv men jag klarade inte stressen.
    Kunde knappt se 20 min Entourage

    Nimrod: Som en insikt av idioti. Min
    egen idioti. Att jag är så ****ing
    korkad som inte har fattat vad ni är
    ute efter


    Nimrod: Ja men det är värre när jag
    känner så mot familj och vänner
    Nimrod: Tar ju skitlång tid innan jag
    fattar att jag har fått paranoia
    Nimrod: Först tänkte jag att Bastardo
    var den där subban ni vet
    Nimrod: annars så tror jag att Alex eg
    är här för att döda mig och sätNimrod: Mitt största triumfkort mot er kommer ni aldrig lista ut. Ni har inte ens greppat tanken

    Nimrod: Jag tänkte att Bastardos
    blogg var som ett paket man inte får
    öppna för det kan säga BOM!
    Nimrod: Jag har planterat så många
    fällor all the way
    Nimrod: nej aldrig så länge jag lever
    kommer ni få veta någonting
    Nimrod: Alltså jag menar inte att jag
    har ljugit om mig själv eller nåt alls.
    Jag menar bara att jag har så många
    safety staket att ni kan tro och tro
    och tro tills ni somnar
    Nimrod: Jag finns, jag är jag. Den jag
    har berättat. Det är jag. Men med
    noll risk att ni hittar mig
    Nimrod: När jag märkte att jag
    öppnade mig mer och mer här, då
    fixade jag ett fort av skydd
    Nimrod: Jag känner att jag krampar så
    mycket att jag ser stjärnor. Knyter
    sig i bröstet. Då är jag redan där.

    SvaraRadera
  9. "Nimrod: Först tänkte jag att Bastardo
    var den där subban ni vet"

    Stackars Basse, han har fått precis samma idioti av mig. Fast tvärtom dårå..

    SvaraRadera
  10. Självklart har vi en STOR konspiration mot dig lille Nim. Snart kommer vi o tar dig. Hahahaha
    Vi har puttat en spell on you grabben så nu är du rökt.Du vet inte vem som är din fiende, på bloggen, i chatten, på bussen.Du anar inte vad vi egentligen vet om dig och vad som komma skall. Du är en looser och kommer tyvärr att förbli det. Peter sa att han inte visste vem du var och aldrig sett din blogg. Sjuka missfoster ta dig samman för fan och skaffa dig ett liv.

    SvaraRadera
  11. Alabama: Jag förstår vad du menar med C. Samtidigt är jag allergisk mot borttagande av kommentarer, blockar, och vägran att godkänna folks åsikter. Men jag skall fundera en liten stund...kanske tar jag bort. Dumt att slå på någon som redan ligger.

    Vad gäller Bastardo tycker jag lite synd om honom. Han verkar vara en bra kille. Men tyvärr helt bländad av Nim och kommer så fort den store kallar...

    SvaraRadera
  12. Hur många här känner peter?

    SvaraRadera