lördag 18 juli 2009

Hallo you gays!


Asså, det här är Nimfrauds bästa polare Stig som skriver. Jag fick skriva om vad jag ville. Så jag skriver om marsvin. Eller, skit i det förresten. Ni skall veta att Nimfraud är alldeles underbar. Den bästa kompis man kan ha alltså. Han är rik också. Och cool. Och känslig. Alla tjejer vill ha Nimfraud. Men han är farlig. Som en lek med elden. Och cool oxå. Den bästa kompis och så. Så ta det försiktigt med honom annars kanske ni får en tjotablängare mitt emellan lysmaskarna. Nimfraud har inte alltid haft det lätt. En gång fick han bensinstopp med bilen. Vad ledsen han blev. Det var svåra tider. Men han är den den bästa kompis. Skulle dö för alla typ. Till och med för tanten på ICA. Så ädel är han. Och intelligent. Och cool. Han har haft klippkort på Säterbadet. Sprungit in och ut. Kunde inte bestämma sig för om han gillade den blå rutschbanan eller den gröna. Det var lite läskigt. En gång grillade vi. Flintastek. Den brändes. men Nimfraud brydde sig inte. Han åt den ändå. Med Ketchup. Så cool är han.

Han kommar att gå långt. Till Kentas grill i Hälleviksstrand. Minst.

Skriver mer en annan dag. Så, ta hand om min polare nu. Annars får ni med mig att göra

2 kommentarer:

  1. Så jävla underbart! Mera av detta, driv med egotrippen....skrattar ihjäl mig!!!

    SvaraRadera