söndag 19 juli 2009

Party Boy


Satan va full jag var igår. Asplackat, full som en kastrull, på sniskan, rund under fötterna, draaaaaaaagen. You get the picture, right?
Jag och Stickan grundade med en hela HB som han hade färdigställt i hallgarderoben. Det smakade död kloakråtta men what the fuck. Det är ju possenten man vill åt.
Sen drog vi till Village. Där var det dags för lite exklusivare grejer.
Jag säger bara en sak:
KOKA KAFFE VISPA GRÄDDE HOT SHOT HOT SHOT HOT SHOT!!!!!
Hot shot is the shit babes. I think I had at least 23 of them. Oh yeah! Man va KUNG i baren if u know what I´m saying.
Det enda minuset under kvällen var Stickan som envisades med att köra Macarena on the dancefloor. When I wanted to be in focus (discostyle) in my sexy mankini.
Jag tror förresten jag såg Psyko himself när jag slängde ett öga ut på gatan. Jag var ju rätt långt in i dimman men I know what I saw. Vakten ville inte släppa in honom eftersom han hade husvagnsoverall på sig. Glansig med fartränder. Vilken färg säger jag inte. Det vore ju synd att outa honom liksom. Very uncool i var den i alla fall. Till skillnad från min mankini och Stickans nyinköpta piké från en av landets mer exclusiva herrekiperingar.
We are very VIP. And it is all 4 U babes. All 4 U.

Smisk på er. Nu ska jag gå å spy.

6 kommentarer:

  1. Du skriver så vackert! Det här var det finaste inlägget någonsin!

    SvaraRadera
  2. *fnitter*, jag gör dig sällskap och spyr lite i sympati...

    SvaraRadera
  3. Jag e helt såld i dig! Tänkte höra om du kanske ville spendera en natt med mig??? :P

    *smack* hihihihihihi

    SvaraRadera
  4. Sandra: Du förtjänar mig inte! Vad är det som får dig att tro att jag ens skulle ta i dig med tång?

    Suck


    Moahahahahahahaha :-)

    SvaraRadera
  5. Men nimf... varför då? Sluta nu! Kom igen då! Min pojkvän behöver inte få reda på det !

    ;)

    SvaraRadera