söndag 26 juli 2009

Värmlandsbussen.


Trodde ni att jag lämnat in? Blivit en jordgubbe? Fått ståplats i Nybroviken?
Näppeligen, my dear friends. Of course not.
I'm alive and kicking!
Även om det säkert finns en och annan som skulle önskat att jag fått en släng av SARS
Gärna med lite ebola på toppen.
Alternativt en satans krasch med permobilen.

Am I sorry to disappoint you?
Så fan heller.

Jag har haft mys med min Värmlandsdonna hela dagen.
Shottat lakritsshots och fått fett på sylen.
Lite hardcorepisk med en gråsej hann vi med också.

Sen tog hon bussen tillbaka till urskogen. Sooooo saaaaaaddd.
Jag grina hela vägen hem.
Så snoret rann och flög i väg av fartvinden och landade i ögat på en cyklist.
Rätt åt den jävlen.
Jag hatar cyklister.
Jag hatar alla förresten.


KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar