tisdag 28 juli 2009

JÄTTESYND? Moahahahhahahha...


Kommer ni ihåg min polare Gud?
My main man.

Han kom förbi en stund i morse på en kaffe. Svart om ni undrar. No fucking sugar or grädde or skit. Så nu vet ni vad ni skall bjussa på om ni någon gång får oväntat besök av Gud. Men det är väl knappast troligt.
Your not whorthy

I alla fall hade han något sjukt (hehe) roligt att berätta.


Nimfraud: Brorsan, vad var det du ville?
Gud: Jo, Frauddan. Kommer du ihåg den där lilla tönten som höll på att jobba sig som fan för ett tag sedan. Som fick en haschpsykos och trodde han var en reinkarnation av Judas?
Nimfraud: Hmmm...Jag har ett vagt minne. Vänta nu, jo just det den där sopan som höll på att tjata hål i huvudet på dig brorsan! Haha, vilket satans hjon!
Gud: As if liksom, vilken jävla förolämpning mot J.
Gud: I vilket fall som helst har han fortsatt att trakassera mig. Försökt adda mig på Facebook, tjafsat om att jag skall komma hem och äta hans hemrullade negerbollar och bjudit ut sig som ett jävla luder. Asjobbig typ. Patetisk. Jag menar, vem fan vill äta hans negerbollar? Jag spyr.
Nimfraud: Fy fan va påfrestande. Jag hade blivit skogstokig. Skall jag nita honom? Jag vet var hans brevlåda bor.
Gud: No need Frauddan, no need. I have already taken care of it. I like to straffa vissa genast som du vet.
Nimfraud: I know brorsan. Så vad gjorde du då?
Gud: Håll i dig nu Frauddan....hahaha, det är skitroligt. Jag skrattar ihjäl mig...









Gud: JAG GAV HONOM KLAMME! Hahahihihohohahahahoho...jag pissar på mig av skratt...
Gud: Och nu sitter han där med sin svidande lilla snopp och grinar och leker martyr. Och tycker JÄTTESYND om sig själv. Uppför sig som en liten unge. Buuuuuufuckinghuuuuuuu....
Nimfraud: Hahahahaha...Sicken jävla byfåne. Du är KUNG brorsan, KUNG. Kunde inte gjort det bättre själv.
Gud: I know. I'm the worlds greatest. Hård men rättvis.
Nimfraud: You know it, man!
Gud: Nä, nu måste jag ta och dra. Min polska städerska kommer klockan två. Ha're gött Frauddan!
Nimfraud: Ha de Gud. Vi hörs!
Gud: As always, Frauddan. As always.





1 kommentar:

  1. Klamydia Jocke, klamydia!!??
    Jag tror jag skrattar ihjäl mig.Nej jag gråter, hela den här cirkusen du har äcklar mig.

    SvaraRadera