måndag 27 juli 2009

Man jiddrar...


...och jiddrar så satans mycket. Missar att sova middag. En stund till. Bara liiiite, snälla maaaamma.
Jag vill, jag vill, jag vill. Jag bestämmer själv. Jag är stor. Jättestor. Jag är snart 34 år. Då skall jag ha kalas på McDonalds som jag har varje år. Med alla mina kompisar. Jag skall sitta i Kunga-stolen på änden. Och ta alla ballongerna själv. För de är mina. Bara mina. Ingen annans.
Måste sprida mitt dravel lite till. Får en virtuell avsugning av en pantad brud som skulle äta kadaver från motorvägen om jag sa till henne att göra det.
Någon ställer en fråga . Blockar. Blir så skitnödig av människor som inte slickar mina svettiga, svampiga fötter.
Någonstans i periferin hägrar ett blöjbyte. Har druckit många flaskor La Garonne i dag så det börjar bli fullt i vuxenblöjan.
En riktig polare dyker upp. Mollgan heter han. Bor i mitt huvud. Nu blev det ju skitkul. Klart man sitter nu. Svårt att gå ifrån nu. Drar bort blöjan och kissar på plastgolvet. Frågar bruden om hon skulle slicka upp det. Självklart skulle hon det.
Beskriver raggningsknep nu. Vill du ha en brud? Kör upp en krabba i analen på henne. Eller kalla henne horafittaäckel.
Men titta, äntligen en vuxen här. Det är ju mamma! Nu måste jag ju snacka lite. Dricker ni också? Jaha, titta! Där kom sopbilen åkande utanför fönstret. Den är så grön och fin. Och det är så spännande när skräpet åker in i krossmaskinen.
Klockan är redan fyra på eftermiddagen. Idag blir det skärpning. Man borde spärras in. Det säger min doktor. Och mamma också. Och pappa. Och Mollgan. Alla jag känner med andra ord.


God eftermiddag alla normala.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, fan du har ju inget LIV! Men sjukt roliga är du.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Sjukt rolig blogg! "Och det är så spännande när skräpet åker in i krossmaskinen." haha.

    SvaraRadera