söndag 19 juli 2009

Sometimes it all works out



Jag är i en mycket kreativ fas.
Lägger pärlplattor.
Målar vattenfärg.
Spelar World of Warcraft.
Använder post it-lappar.
Går, står, äter smörgås. Tänder lampan.
Släcker den igen.
Idéer som skulle göra fröknarna på avdelning Skrotten gröna av avund.
Det här gänget jobbar på min grej.
Genier är de.
Ni skulle träffa dem.
Men det får ni inte.
You are not worthy.
Just nu kan jag klia mig på snoppen.
Slicka på min bild i spegeln.
Torka mig alldeles själv när jag har skitit.
Så jävla bra att vara jag.

4 kommentarer:

  1. Hahahahhahha...jag dör av skratt!!!!Mera mera!!!!

    SvaraRadera
  2. oahahaah, ja det här var fan riktigt kul. du skriver precis det jag tänker när jag läser hans blogg..

    SvaraRadera
  3. Hahahahahahahah. Detta inlägget fick mig att skratta så jag fick lägga mig ner på golvet!

    SvaraRadera
  4. jag kan inte sitta still. Det här var det roligaste jag sett.

    SvaraRadera