torsdag 23 juli 2009

Dejten!

Jag har ju sagt att jag ska lotta ut en date här.
Nej det har jag inte. Höhöhö.
Men nu gör jag det.Jag fick plötsligt en brilliant idé.
Varför inte lotta ut personen som jobbar med mig på att lansera Nimfraud över hela Världsrymden (samtliga galaxer)?

Han/hon är inte bara hot as vallningarna på en klimakteriekärring. Han/hon har pondus som får alla andra att likna ett sudoku. Han/hon har sjuuuukt sexiga outfits, är komplett galen och känd från tv OCH radio. Han/hon har en porrig röst och även Sveriges härligaste frisyr. U know U wanna run your fingers thru it!

JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA HALLICK!

Och det är inte vilket kött som helst jag har fått tag på...Det är självaste Farbror Barbro!




Så nu mina damer och herrar får ni chansen att dejta denna hunk/MILF.
Vem vet vad det kan leda till?

Farbror Barbro älskar mina texter. Identifier sig med mina tankar. Gillar min åsikter. Brukar låna min lila mankini. Blir kåt av Lökdipp. Gillar att tippexa och klippa med den STORA saxen. Kan knyta skorna själv. Precis som jag.
Och han/hon har han inte träffat sin tvillingsjäl än. Eftersom jag har Sveriges hetaste läsarbabes, tyckte jag att han/hon skulle få en chans att göra det.



I en vecka tar jag emot anmälningar. Ingen åldersgräns. (Age is nothing but a number säger Barbro.)
Regler: Om du vill ha en date med Farbror Barbro. Anmäl dig vid Statoil med en riktig burnout. Adda mig på Facebook. Nimfraud Duarfmin. Ring sedan till mitt betalnummer 0712-666666 och lämna ditt kontokortsnummer.



Jag kommer personligen välja ut vem som vinner. De kandidater jag tror passar honom/henne bäst, kommer jag att testligga med. Eventuellt piska med en kolja. Slicka i armhålan.
När jag har bestämt mig kontaktar jag vinnaren.
Sedan kommer jag koppla ihop er så att ni kan bestämma plats och tid.

Har du alltid haft the hots för Farbror Barbro?ANMÄL DIG NU!
Må bästa man eller kvinna vinna!

3 kommentarer:

  1. Skiter i daten, men det där "test ligga" låter intressant :)

    SvaraRadera
  2. Katten har rätt. Dejta är såå 2008! Lotta ut ett ligg med dig själv istället!

    SvaraRadera
  3. I may do just that! Men inte i dag. I dag ska jag i väg och svänga mina lurviga till Flamingokvintetten och där finns det tillräckligt med bruttor ser ni!

    KYSS

    SvaraRadera