måndag 20 juli 2009

Min polare Gud


Snackade med Gud i dag.
Slog honom en pling vid sjutiden.
På hans privata mobil. Numret ger han bara ut till de snubbar han gillar bäst.
Very VIP.
So you don´t stand a chance suckers.
It went someting like this:

Jag: -Tja mannen, Nimfraud här, your main man!
Gud: -Nämen tjena Frauddan, läget?
Jag: -Jo, det är lugnt. Har precis scorat med en läcker brud. Gött som attan var det.
Gud: -Man får gratulera Frauddan! Man får gratulera. Var hon lika HOT HOT HOT som kärringen på COOP?
Jag: -Bättre. Givetvis. Sillisar stora som luftballonger. Jag kunde åka rutschkana på dem.
Gud: -Shit asså Frauddan, du är verkligen KUNGEN!
Jag: -I know Gud. I know.
- Annars då?
Gud: -Det är lugnt. Förutom att den är en jävligt jobbig dude som håller på och tjatar hål i huvudet på mig. Han gnölar som satan och tjafsar om ifall jag lyssnar på honom och om att jag skall "guida honom från hans misär". I mean, back off, tönt! Va fan är problemet? He should have realized by now att han tillhör minusgänget. Jävla hjon.
Jag: -Jobbigt. Den tjommen kan ju inte vara den skarpaste kniven i lådan.
Gud: -Exactly. IQ brödrost. Till råga på allt har han fått för sig att han är Judas i reinkarnation. Hahahaha, are u kidding me? Inte alla pommes finns kvar på den tallriken det är ett som är säkert.
Jag: - Äh, va fan, skit i honom. Ska´ru me och grilla imorron eller?
Gud: -Givet.
Jag: -Hyvens. Nä nu skall jag smörja in mig i lökdipp för en ny session med sillisarna. Ha de så länge!
Gud: - Vi hörs imorgon Frauddan!
Jag: - As always

5 kommentarer:

  1. en släng av storhetsvansinne verkar ha drabbat en viss bloggare...och för övrigt är det väl MIG gud gillar?

    SvaraRadera
  2. Huskatt: Jasså, du har oxå "the magic number"? :-) Eller?

    SvaraRadera
  3. ehe..självklart, Gud å jag, vi är som tuggummi under skon

    SvaraRadera
  4. ...skarpaste kniven i lådan.
    :)
    Skrattar högt!

    SvaraRadera