söndag 19 juli 2009

Playing both fields


I dag när jag låg på min balle och solade nudist style så kom Stickan ut och ville snacka. Egentligen var jag för trött för hans jidder men jag var också för trött för att be honom täppa till pajhålet...this is what came out:


"Duuu Nimfraud..." sa Stig
" Yes, whats up" svarade jag
"Vad är det du håller på med egentligen?"
"What du u mean?"
"Jo men den där blåggen, aj dont tink dat its a good ajde"
Stig tittade på mig med en ledsen blick och svalde osäkert.
"Asså, vad är grejen liksom? Är du avundsjuk på honom eller? Jellos?" fortsatte han.
"Avundsjuk...?" På The great Schitzo? Naaaääää...snarare lite sugen" svarade jag och tog en klunk av min Sex on the beach som jag slängt ihop för att göra dagen lite mer uthärdlig.
"Jädrans sugen för att vara ärlig. Tror du han tar den i tvåan?"
"Kanske", sade Stickan fundersamt. "Men gör du det? Tar den i tvåan alltså?"
"For Nim I do anything involving vaselin", stönade jag och tog ytterligare en sipp på sexydrinken samtidig som jag långsamt förde handen fram och tillbaka över den store P.
Det blev tyst en stund. Jag tror inte my man S var riktigt beredd på svaret.
Sen tittade han på mig.
"Fast vet du Nimfraud, aj dont think u ar hiss kajnd of kopp of te" , sade Stickan.
"Nä, maybe not. Hans stil är nog mer åt det här hållet. Jävligt synd. Han hade lätt fått göra intrång i min privata sfär anyday".
"Jaha. På det viset", svarade min vän.
Sen fick Stickan fick plötsligt väldigt bråttom av någon anledning. Förhoppningsvis tror han inte att jag är intresserad av att byta kroppsvätskor med honom. Cause thats not the case at all.
Fast det var satans skönt att han drog så jag sket i att fråga. I need to be alone now. Så kan jag drömma lite om en viss bloggare. Med schmöööööör på".


Bitch. Tycker han kan dela med sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar