lördag 18 juli 2009

I´m too sexy!


Besökte Friskis och Svettis i dag. Brukar inte gå på gym. Mest sitter jag hemma i soffan och käkar calzone. Spelar tipsextra. Men jag gick i alla fall. Jag var i allas blickfång direkt när jag klev in. Jag var hot hot hot i min lila mankini. Sögs in av damernas blickar. Hörde spridda flämtningar och stön. Jag blev lite horny. Fast jag är van. Ladies man as I am. Jag njuter av att se hur deras bröstvårtor blir hårda under sportbh:arna när jag gör saxhopp. Hoppade lite extra så att familjejuvelerna halkade ut från mankinin. Med vilje. I´m an exibitionist. Runt omkring mig såg jag snigelsspår. Häääärligt...
Några låtsades att de behövde hjälp att få till kissande hunden. Hittade på ett problem typ. But hey, who cares. I´d love to help. And kissande hunden is my middle name. Jag passade på att tafsa lite.Det var skönt. Jag borde får betalt för det. Fast jag kände inte för att ragga. Det gör jag mest vid Statoil-macken. Fast jag gjorde några extra saxhopp för egoboosten.

Fan vad nice!

God natt mina atleter.

6 kommentarer:

  1. hahaha... du är för skön hahahaha.........

    SvaraRadera
  2. sv:
    Alltså lilla lilla gubben. Det spelar ingen roll hur du än står på dina såriga ben och tigger. Det blir ingen mjölk.

    SvaraRadera
  3. Storm: Jag kanske kan amma dig istället. I think you would like that.

    SvaraRadera