lördag 25 juli 2009

Ledsen i ögat


En "vän" förolämpade mig hårt igår. Riktigt jävla illa. Jag vet inte hur jag ska komma över det. Jag har supit, knullat köttfärs och spytt men det hjälper inte. Det är så jävla hemskt. Det personen gjort är fucking oförlåtligt. Jag var inte ensam heller utan alla såg.
Jag funderar mycket på hur han kunde göra en sån sak när jag bara har gjort gott för honom. Det är någon jag tycker riktigt mycket om. Som jag kallat geni. Han och hans polare har fått tillåtelse att jobba på ett jävligt stort projekt som involverar mig.
Mår skit pga detta.

Vet du en sak. Jag HATAR dig Tinky Winky. Du lovade att lämna den där fucking jävla bögväskan hemma!!
Fy fan alltså vad dåligt jag mår. Alla såg dig - OSS - med en där jävla väskan.
Du lovade ju att droppa den!
Det gjorde du inte.
Du dansade runt på Josefinas som en jävla byfåne med väskan i högsta hugg.
Och alla visste att vi var där tillsammans.
TILLSAMMANS....
FY FAN!

Sen fick jag syn på det här när jag kom hem:




Fy fan TW. Du har blåst mig så in i helvete. I will never forgive U. HORA.

4 kommentarer:

  1. Stackars dig! Förstår precis!!! Det vara samma sak som när grannens hund satte sig och sket på MIN gräsmatta och ALLA visste att det var MIN gräsmatta alltså...så visst förstår jag...
    En del saker glömmer man ju aldrig och kan ALDRIG förlåta. Skammen...*snyft*

    SvaraRadera
  2. Ja fy fan. Skammen. Den skammen. Hur överlevde du Katten? Många timmars terapi och en del substanser förstår jag.

    KYSS

    SvaraRadera
  3. Har inte hämtat mig än. Därför är det så skönt att vända mig till dig, du vet och kan allt. Mitt liv vore slut utan dig...

    SvaraRadera
  4. Vilket jobbigt läge, hur överlever man?? Du är så stark som klarar av att stå upp efter det här!

    SvaraRadera