söndag 26 juli 2009

Snillen spekulerar. Del 2


Chatten mitt i natten:

Nimfraud: Fy fan vilket geni jag är. Asså. Går det ens att vara så amazing som jag?
Nimfraud:Svarar själv på den. Ja, det gör det. Jag är enastående. Men det är jävligt ensamt på toppen. Det är ju jag och Einstein som huserar här. Men han är ju död så han är inte så ball att hänga med.
Charlotte:
Hello master
Stina: Allt jag tänker är att de finns bara en mästare och miljoner kopior.
Hanna: Jag med. Precis så tänkte jag. Att det finns miljoner kopior men bara en mästare.
Josef: Vad hände med Agnes som brukade hänga här?
Nimfraud: Block. Jag ska döda dig Josef din jävla hora. Bränna dig sakta över en djävulseld. Dina naglar ska slitas ut en efter en. Sen ska jag köra upp ett glödgat spett i arslet på dig!
Nimfraud: Agnes är också en jävla fittahora. En äcklig jävla nolla som jag skall döda. Jag vet var hon bor. Jag kan döda henne när jag vill.
Lisa: Men Josef frågade ju bara om någon sett Agnes...
Nimfraud: Block din jävla fitthora. Äckliga fnask. Nolla. Jag önskar att du dog i en bilolycka. Passa dig din jävel! Jag har gjort folk jävligt illa förut!
Martina:Jag förstår inte varför de där människorna gör dig så illa Nimfraud. De är ju verkligen sjuka i huvudet!
Charlotte: Ja, vad är det för fel på dem liksom? Komma här och hota. De måste ha någon allvarlig sjukdom.
Stina: Man blir så ledsen Nimfraud. Du förtjänar verkligen inte det där. Att den där Lisa inte skäms. Ge sig på dig av alla. Du som aldrig skulle bete dig illa mot en annan människa.
Stina: I love U Nimfraud.
Nimfraud: De trakasserar mig. Vad fan har jag gjort dem egentligen? Önskar dem döden.
Nimfraud: Ignorera dem. Ge dem ingen uppmärksanhet. De existerar inte. De är döda. Snart i alla fall. Och deras husdjur med. Vet ni hur kattungar ser ut när de dinglar i träden?
Martina:
Ja men de är fega patetiska människor, till skillnad från dig Nimfraud. Lisa kan stoppa upp något i röven. Verkligen, ge henne ingen mer uppmärksamhet bara. Fast det sa du redan...
Hanna:
Kom igen Nim!! Hon är såååå inte värd den ilskan. Fan vad jag hatar henne.
Det gör mig så ont att du som är så fin skall behöva stå ut med det här.
Nimfraud: Charlotte har läst allt. Har jag någonsin hotat någon C? Har jag någonsin sagt eller skrivit något elakt? Någonsin?
Charlotte: Verkligen inte!
Nimfraud: Jag tänker att jag är fel person att jävlas med men det är jag det.
Nimfraud: Jag önskar Josef AIDS, ebola, cancer, SARS samtidigt. Jag vill att han ska bli krossad i en trafikolycka och dö sakta. Lida rejält. Önskar honom så mycket ont att jag inte ens kan uttrycka det i ord. Jävlar vad jag hoppas att han dör i en trafikolycka och får lida till sista minuten
Nimfraud: Han .... jag ser honom gärna död. Jag vet var han bor också. That can come in handy.
Guest771329: Nim, fan vad sjuk i huvudet Agnes är.
Hanna: Ja, hon är ju sjuk, alltså. Vilken idiot.
Nimfraud: Nämn inte slöddrets namn här. Jag hoppas att hon dör i AIDS
Guest771329 : Jag med
Nimfraud: Jag fattar inte varför de ger sig på mig. Jag mår så himla dåligt av det. Blir så ledsen i ögat. Varför skall man vara dum mot någon? Hur kan man vara så dum mot mig? Stackars, stackars mig....buhuuuubuuuuuuhuuuuuu

7 kommentarer:

  1. Man kan till och med bli blockad på en viss chat utan att ha sagt ett enda ord...
    DET kallar jag finess!

    SvaraRadera
  2. Stackars lilla psykopaten, lilla nim...

    SvaraRadera
  3. Haha, kan det bli bättre....

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha, satte drickan i halsen av skratt XD klockrent!

    SvaraRadera
  5. "Vet ni hur katter ser ut när dinglar i träden?"

    WHO WRITES THIS STUFF?? :D hahahaha

    SvaraRadera