lördag 18 juli 2009

Moahahahahaha

Den här bloggen är tillägnad en företeelse som jag finner mycket roande. Den så kallade psykopaten Nimrod. Han som bara finns i fantasin. Som är en skapelse av en liten brud med för mycket tid över och skriver inlägg efter inlägg som får en massa kåta överåriga kärringar att gnida sig mot sina skogsgröna skinnsoffor från 1993.
För att inte tala om alla pantade småtjejer som gärna vill bli något med media när de blir stora och som har en pojkvän som heter Micke och som åker Epa-truck. De hänger oxå hos töntpsykot som de tycker är såååå speciell. De kääääääännner igen sig i hans känslosamma inlägg. I deras ögon är han en poet av stora mått när han skirver saker som :
"Min färd genom intet har varat för länge.Snart är det dags att acceptera.Det finns ingen räddningens oas."

Det finns ingen räddningens oas? Vad fan är det? Kamma dig idiot, säger jag.

Lite sorgligt är det . Fast mycket lustigt på samma gång.

Moahahahaha

3 kommentarer:

  1. om jag har längtat efter detta!!!!!Mera mera och sluta aldrig!!! Parodi på en redan fullgod parodi...nice!!!

    SvaraRadera
  2. Äntligen! Jag har väntat på detta. Kör hårt! KYSS!

    SvaraRadera
  3. Ordbajseri är någonting jävligt roligt när det utövas i sidled.

    SvaraRadera