måndag 24 augusti 2009

MY tattoos!

Tänkte att ni kanske skulle vilja se några av mina tatueringar. Den övre gjorde jag häromdagen. Jag gillar ju spel. Så självklart blev det ett schack i fejjan.
Sen finns det ju andra roliga spel. Som Pacman. När polarna har tråkigt brukar de spela en runda på mina skinkor. Och Ros-Marie brukar slicka sig runt banan.



Sen så klart att jag har avbildat min älskade katt. I kärt minne bevarad. Han är alltså död nu. Jag råkade köra över honom med permobilen en gång när jag var full.
KYSS

4 kommentarer:

  1. Fast nu har du ju en ny katt :)

    SvaraRadera
  2. Ja, precis! Så jag behöver ju inte den tråkiga jäveln ändå. Förresten spred den sinnesjukt mycket hår överallt och spydde som fan. Så det var ju lika bra att jag mejade ned den i alla fall...

    Dej skulle jag då aldrig meja ned med permon i alla fall... :-) Bara om du hårade.

    KYSS

    SvaraRadera
  3. Slutar omedelbart upp med hårandet, jag gör vad som helst för din skull!!!

    SvaraRadera