tisdag 11 augusti 2009

Lovely day!


Har sovit underbart.
Eller sovit och sovit *fnizz*
Barbara är så skööööön...

Fast ni vet väl att jag älskar er också fruarna! Katten, Stella, Mångmamma, Stormen och the rest of you...
You are lovely! Och det är ju mycket för att ni är nästan som Barbara! Håller med om allt jag säger och tycker att jag är underbar när jag spottar på pensionärer, knackar bögar och plågar katter och andra djur. Ni har fattat vad en rikitg man vill ha!
KYSS!

Hoppas ni sovit gott allesamman och drömt om The Fraud-man! I dag tror jag att jag och Barbara skall gå till stranden. Alternativt ta en tur med permobilen på Östermalm.

Tycker ni att jag borde klä på min nya girlfriend innan vi drar? Funderar på det nämligen. Har några av morsans gamla avlagda klänningar här.
Äh what the fuck, jag skiter i det , hon är så fin naken. Och det är väl inte fel att andra också får njuta av Barbaras härliga kropp?
As long as she is coming home with me!

Nu är det dagas för lite frulle. Jag har gjort jättefint och dukat fram mellisar och dillchips i köket. I think Barbara will be very pleased!

KYSS på er!

16 kommentarer:

  1. Åh, du nämnde MIG först! Det måste betyda att jag är nummer 1. Efter den där andra donnan du har då...*snyft*
    Vad ska du med henne till? Jag vill oxå ha dillchips...

    SvaraRadera
  2. Och mig glömde du att nämna. Morr!

    SvaraRadera
  3. Å andra sidan äter jag inte chips.

    SvaraRadera
  4. Katten: Han kanske nämnde dig först men det är JAG som får ta över chatten när han sitter och skiter!

    SvaraRadera
  5. Katten: you can eat my chips anyday

    Simmelmaka: Klart jag inte glömde dig. Du är i mina tankar natt som dag! KYsssssssssss

    Stormen: Åk och köp mjölk. Nu tack!

    SvaraRadera
  6. Stormen: Ja, du är ju ingen dag på nöjesfältet själv faktiskt...och om den här bloggen får man tycka vad man vill. Jag tror inte på åsiktsförbud till skillnad från vissa andra.

    Sov så gott.

    KYSS

    SvaraRadera
  7. Nä fast jag har inte påstått eller gett mig ut för att vara någon humorblogg heller. Just bored

    SvaraRadera
  8. Jag har inte heller utgett mig för att ha någon humorblogg. Det måste du ha missuppfattat. Men jag kan tipsa dig om en jävligt rolig kille, loads of humor och självdistans finns att hämta här: http://nimrodofobi@blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Men herregud. Du blir ju lika barnslig som den där fjanten så fort någon säger emot honom.

    Tråkigt tråkigt!!!

    SvaraRadera
  10. Men jag skojade ju bara... Tagga ned :-) Men du får gärna tycka att jag är lik vem du vill. I den här bloggen är som sagt åsikterna fria!

    KYSS

    SvaraRadera
  11. Så. Bättre. Blir lite off när fraudan börjar bete sig lika fånigt som "dendärandra"

    Som för övrigt har deklarerat att han "inte är pedofil" i senaste "ask" inlägget. Detta för någon frågade om han tyckte Kenza är vacker. Men nej nej han tänder inte på barn. Kenza är för övrigt 18. Hans släkting från USA som han knullade efter konstens alla regler är 19. Konsekvent man det där. DET kan du väl skriva något riktigt allvarligt om! Ha!

    Och nej. Han publicerar så klart inte mina kommentarer. Det slutade han göra när jag påpekade det smaklösa i att jaga nämnda släkting. Ja ja ja.. idotin växer..

    SvaraRadera
  12. Men du får fortfarande inte kalla mig "Frugan"

    Inte för att jag tror att du bryr dig om jag jag säger att du får. Men du kan ju överaska?! :)

    SvaraRadera
  13. Stormen: Älskarinnan kanske ;-)

    Nä men allvarligt så är det där med inkonsevensens mästare absolut värt ett inlägg...finns en rad härliga exempel i dagens chatt hahahhahahhahaha

    KYSS

    SvaraRadera
  14. Nimfraud. Jag känner att du måste ge dig till känna.

    Annars kan vi inte kyssas längre.

    SvaraRadera