lördag 8 augusti 2009

Förlåt Stefan....


Det har varit en lång natt. Jag har suttit här i mina Dressmankalsonger, druckit mellisar och tänkt på Stefan.
Mycket.
Fina Stefan.
Jag tror jag överreagerade i går.
Det där med snigel på ögat var väl lite väl aggressivt...
I'm so sorry!
Jag tror han ville ringa mig men så hände något.
Kanske råkade han ut för en bilolycka?
Eller så blev hans mormor sjuk?
Ja, så var det nog.
Och han måste ju ta hand om sin mormor om hon är sjuk.
Det är klart jag förstår det, annars vore jag ju ingen riktig kompis.
Ringde förresten laba.se några gånger igår och frågade efter hans hemnummer men de blev bara arga. Sista gången hotade de med polisanmälan.
Förstår inte varför?
Jag ville bara säga till Stefan att jag hoppas att hans mormor blir frisk snart.
Så som riktiga kompisar gör.

Jag får göra det när han ringer i stället. Det gör han nog snart. Det är jag säker på.

Vad skall ni göra i dag mina kära pepparkakor? Själv skall jag till Coop Forum senare och trycka upp Gudrun mot en vägg och ta henne hårt. Eventuellt får Ros-Marie smaka stock hon med... Jag får se.
Hehe...nu blev ni svartis va? Kan tro det *ler*


KYSS och GOMORRON

2 kommentarer:

  1. Inte överreagerade du! Stefan var ett arsel mot dig!!! Du är värd så mycket bättre, till exempel mig *blink* så skit i Gudrun...Puss

    SvaraRadera
  2. AAAWWWWWWWWWWWWWW Katten....du gör mig så tänd....

    SvaraRadera