onsdag 19 augusti 2009

Klia på ett myggbett istället



Jag läste en bok. Den var värdelös. Helt obegåvad. Författaren hette Jessmin Billig eller något sådant. Karaktärerna platta och miljöerna ointressanta. Intrigen var obefintlig. Noll språkkänsla fanns att finna. Det var ett rent lidande att försöka ta sig igenom skiten.
Mitt tips om ni någon gång kommer i kontakt med denna bok är att använda den som dasspapper. Om den ens duger till det.
Så jävla meningslös är den.

Författaren. Med sverigetröja, flaskbottnar i pannan och orange råttbo på huvudet. Språkbehandlingen är jämförbar med författarens stilkänsla. Det vill säga käpprätt åt helvete.



4 kommentarer:

  1. men det är flera personer som ligger bakom nimrådd eller? bla jocke h har ju nämnts tidigare. spill ut teorierna nu istället för att bara skriva en massa trams.

    SvaraRadera
  2. Vilka teorier? I donnt knöw what jo ar tåking abot. Jag skrev om en usel bok. Thats it. Don't read it I say. Rena skräpet.

    KYSS

    SvaraRadera
  3. Jag har tyvärr också läst den. Skitdålig bok. Den där dokusåpa-tjejen borde ägna sig åt något annat.

    SvaraRadera
  4. "Här trycker jag på paus" Nu vet ju jag att du gjort till din livsuppgift att knäcka Nimrod så jag vet inte hur allvarligt jag ska ta på den här recensionen. Men jag gillar boken . Snabbt tempo. Gillar sättet hon skriver på. Men den var ju alldeles för kort. Man läste ju ut den på ett par timmar. "Här trycker jag på play"

    SvaraRadera