fredag 21 augusti 2009

I'm in löööööv


Var ute igår. Statoilmack efter Statoilmack. Riktigt roligt hade vi. Gjorde hela E4:an. Kunde inte sluta tänka på "min" tant. Visste att hon också var ute och cruisade i sin orangea Saab 900. Ville inte ringa och störa men kunde absolut inte låta bli.
Hon kom sladdande in på Sibyllan.
Vi kramades. Slickade varann i öronen. Gjorde gigantiska sugmärken på halsen.
Jag kunde inte tänka på någonting annat än smisk så jag drog med henne in i kohagen bakom biltvätten.
Där det är tyst och lugnt. Där inga människor passerar. Bara kreatur. Sak samma i och för sig. Kött som kött.
Hon ville och inte ville. Bad mig sluta men det sket jag i. Hon menade inte det egentligen i alla fall.
Det blev grövre och grövre. Frenetiskt smörjde jag in henne med hovmästarsås och hamburgerdressing. Geggade räksallad i hennes hår och kletade in hennes fötter med bilvax. Sen knöt jag fast doftgranar i det buskiga håret i hennes armhålor.
Blev hårdhänt. Aggressiv. Kunde inte hindra mig själv. Tänd bortom kontroll. Drängkåt. Sinnessjuk. Astmatisk.
Jag slet av kärringen de glansiga cykelbyxorna och smiskade henne som en mad man med en laxfile. Sen knuffade jag ned henne i ett gammalt rostigt badkar. Frusade som en förhäxad flodhäst på crack.
Hade dött om jag slutade. Det gick inte. Dök själv ned i det bruna grumliga vattnet och gjorde henne sällskap. Juckade som en galen gatuhund mot hennes ben medan hon gjorde ljud som påminde om en trasig glassbil på repeat.
Sen gjorde vi rakteten.Och så tackade jag för att hon ville ses.
Kunde inte sluta le.
Hon åkte tillbaka till Solvindans gruppboende till sina vänner.
Jag åkte tillbaka till min etta i Alby.
Festade resten av natten.
Enmannafest.
Berusad av minnet.
I'm in love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar